Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-05, 20:19   #16
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4299
Standard

Haha nu blev han avstängd och nu gråter han ut och vägrar skriva fler spel.

Varför ska han ha en egen sida om det var flashback han var tvungen att vara på? Då kunde han väl bara gjort en speldagbok eller?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 21:55   #17
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jempa Visa inlägg
Jovars, den där tråden är underhållning på hög nivå. Trodde själv han skulle upplysa världen om Surebets, men hör o häpna; tripplar till 1.76(!!!) är ju så +EV man kan komma.

Det verkar bli någon sorts trend med oddsdagböcker på FB, här har vi en som tidigare förvandlat 200kr till 56 000kr på 15 dagar, och nu ger sig in i samma race, fast denna gången med en startkassa på 1000kr.

Himlans jobbigt att rygga bara, då det är främst liveodds som spelas

https://www.flashback.org/t1616281
Jo tjena det är jag som skapade den tråden. Blev bannad i en vecka, dock inte pga 'speldagboken' utan för att jag har varit olydig.

Visst är det svårt att rygga, skulle gärna vilja ha uppdaterande sida varje minut typ.

Nu vet jag inte om man får länka bloggar, men eftersom jag är avstängd i en vecka så har jag skapat en blogg.

http://livebets.blogg.se/

Kika gärna in. En rätt så saftig vinst idag.
ViCieux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 21:58   #18
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ViCieux Visa inlägg
Jo tjena det är jag som skapade den tråden. Blev bannad i en vecka, dock inte pga 'speldagboken' utan för att jag har varit olydig.

Visst är det svårt att rygga, skulle gärna vilja ha uppdaterande sida varje minut typ.

Nu vet jag inte om man får länka bloggar, men eftersom jag är avstängd i en vecka så har jag skapat en blogg.

http://livebets.blogg.se/

Kika gärna in. En rätt så saftig vinst idag.
Så därför måste du göra ännu en blogg?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 22:01   #19
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Så därför måste du göra ännu en blogg?
Ännu en blogg? Det är första bloggen jag skapar.
Vet inte om du blandar ihop mig med mr 100%, jag hade bara tänkt använda den här bloggen tills min avstängning är över.
ViCieux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 17:03   #20
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Öppna en betaltjänst där du sitter och ger ut livespel via telefon. Det blir suveränt, fortsätt även att snacka i pengar, units suger då de går att tillämpa på en personlig kassa och vi vill ju att folk ska gissa sig till rätt insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)

Senast redigerad av Slurf den 2011-08-07 klockan 17:18.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 22:51   #21
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Nu åkte mr 100% på en förlust i och med att Köpenhamn gjorde bort sig. Oj nu sa jag fel, han hade ju såklart blivit "Flashback"-raped av sin vän Örnen som skickade ut spelen och skrev exakt som honom så han är fortfarande 100%...

Citat:
Ursprungligen postat av 100%
Tråkigt att man skulle bli facerapad.
Polaren visste om hur stor min tråd hade blivit och när jag stod ute i köket så bestämde han sig för att smida ihop någon liten trollning emot er.

Tråkigt som sagt att Örnen ska bete sig så (tänker inte säga hans riktiga namn även om han kanske förtjänar det vid det här laget).


I allafall, nästa riktiga 100 % riskfria spel kommer under nattens gång och det är tennis som gäller.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och stay tuned!

Inatt vinner vi kovan.
Citat:
Ursprungligen postat av 100%
Tråkigt att bli facerapad.
Har dock bättre koll nu och blev faktiskt ruskigt förbannad på Örnen för det han gjorde.
Ni har nog dock förståelse och förstår att jag blev facerapad, det är ju en 100 % riskfria spel tråd och självfallet hade jag inte förlorat. Sen vad man tror eller inte är upp till var och en, men jag blev iallafall tyvärr facerapad.



Det riktiga femte 100 % riskfria spelet kommer dock här:

Federer, Roger - Del Potro, J


Federer vinner denna matchen enkelt och sedan fortsätter vi direkt med det sjätte 100 % riskfria spelet.

Ha en trevlig natt alla!
Örnen
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 06:06   #22
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

realbigfish håller ett försvarstal;

Spoiler:
Du yrar för mycket helt enkelt, det är inte ens värt att ta en diskussion emot dig.
Kan inte bevisa att jag blev facerapad utan kan bara säga sanningen och sanningen har jag redan sagt och därför vet jag ju själv att jag ännu inte har förlorat på mina 100 % riskfria spel och därför fortsätter.


Du kan sluta argumentera emot för det är jag inte intresserad av att sitta och tjattra med dig.


Till Dire:

Ja nog för att jag inte direkt kmr umgås så mycket med Örnen nu en kort tid framöver så lär jag dessutom alltid logga ut så fort jag lämnar datorstolen dessutom, så det kommer inte hända, det är 100 % säkert även det, precis som mina 100 % riskfria speltips. Bara beklagligt att Örnen ville jävlas med mig men sånt är livet, men jag fortsätter fortfarande då jag ännu inte förlorat på mina speltips jag skrivit här.


Hade det dock varit så att det var ett speltips som kom från mig och inte från Örnen så hade jag knappast suttit såhär och argumenterat emot nu. Men men, jag har inte förlåtit honom för det ännu och kommer nog inte snacka med Örnen på ett bra tag nu men det är bara att fortsätta.

Kommer att leverera spel mycket snabbare nu dessutom och i värsta fall får väl dom som inte tror på att jag blev facerapad se tråden som en nästan 100 % riskfria spel tråd, för bara nu inatt kommer det minst 2 100 % riskfria speltips och sedan 2 under dagen imorgon, så innan klockan slår 00:00 nästa gång lär jag ha fått in minst 4 spel till. (utöver dom 4 100 % riskfria spelen jag redan fått in)



Realbigfish och Örnen?
Spoiler:

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+3), Shell Peppe (+1), Boone (+5), Vlad (+10), Soap (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:58   #23
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

HaHa eddieh! Det måste vara rovfisken härifrån,det får inte finnas fler såna.

Vilken jävla gaylord han är
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td