Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-17, 07:06   #22
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

realbigfish håller ett försvarstal;

Spoiler:
Du yrar för mycket helt enkelt, det är inte ens värt att ta en diskussion emot dig.
Kan inte bevisa att jag blev facerapad utan kan bara säga sanningen och sanningen har jag redan sagt och därför vet jag ju själv att jag ännu inte har förlorat på mina 100 % riskfria spel och därför fortsätter.

Du kan sluta argumentera emot för det är jag inte intresserad av att sitta och tjattra med dig.

Till Dire:

Ja nog för att jag inte direkt kmr umgås så mycket med Örnen nu en kort tid framöver så lär jag dessutom alltid logga ut så fort jag lämnar datorstolen dessutom, så det kommer inte hända, det är 100 % säkert även det, precis som mina 100 % riskfria speltips. Bara beklagligt att Örnen ville jävlas med mig men sånt är livet, men jag fortsätter fortfarande då jag ännu inte förlorat på mina speltips jag skrivit här.

Hade det dock varit så att det var ett speltips som kom från mig och inte från Örnen så hade jag knappast suttit såhär och argumenterat emot nu. Men men, jag har inte förlåtit honom för det ännu och kommer nog inte snacka med Örnen på ett bra tag nu men det är bara att fortsätta.

Kommer att leverera spel mycket snabbare nu dessutom och i värsta fall får väl dom som inte tror på att jag blev facerapad se tråden som en nästan 100 % riskfria spel tråd, för bara nu inatt kommer det minst 2 100 % riskfria speltips och sedan 2 under dagen imorgon, så innan klockan slår 00:00 nästa gång lär jag ha fått in minst 4 spel till. (utöver dom 4 100 % riskfria spelen jag redan fått in)

Realbigfish och Örnen?
Spoiler:

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+3), Shell Peppe (+1), Boone (+5), Vlad (+10), Soap (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat