Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Fordie:
Du får erkänna att ditt sätt att skriva, motivera och spela inbjuder till att du ifrågasätts - spelsajter är en guldgruva om du vill hitta spelmissbrukare, idioter, lögnare, statistiker, vindflöjlar, kappvändare, proffs, amatörer och vilken kategori du tillhör återstår att se...?!
Detta är inte att sabla ner dig - det är enbart menat att få dig att inse att denna sajt inte är till för personer med svag mage - här får du höra saker och ting för vad de är - rakt på sak! Precis som det skall vara!
Lycka till, framöver...!
/Badass
|
Jo, men varför ifrågasätta vad jag gör med 20kr?
Jag är spelmissbrukare, idiot, icke lögnare (jag glömmer bort vad jag ljugit om, och blir busted, så lika bra att vara ärlig direkt :P), försöker ha koll på statistik, amatör som vill lära mig.
Ja, folk har varit rak på sak, på ett korrekt sätt.
Påhopp och rent av skitsnack taget ur luften (som du kan läsa i min spoiler) är bara lamt och typiskt tonårsbeteende.
Sen att han tar saker så bokstavligt är ju helt sjukt, han är värre än jag och jag är fan
Men absolut, anser att detta forum är precis som det ska vara.
Sen att det finns idioter överallt får man ju räkna med. Men att beteendet uppmuntras med massa sharps är ju rentav larvigt.
Skriv själva vad ni tycker för fan.
Tack så mycket btw, jag ska försöka sluta spela maxunits och sådär. Jag går ju helt emot reglerna; tar ut min rulle och börjar spela för mer. Actionsökande, precis som i pokern. Men nu är det back till 20kr-gamen igen, vann mest då.
eddieh: Inget ont menat men du ger sharps till alla för allt. Betyder inte så mycket då liksom.
/Fordie