Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-16, 18:46   #76
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChippN Visa inlägg
Nej herr Fordie. Du säger själv att det inte blir bra med poker. Att du tiltar bort allting och har dig. Tvivlar på att du kommer att lyckas hålla dig till 50kr då andra mål och krav snabbt brutits. Stå över det och försök hitta någon annan lösning istället.

God fortsättning och lycka till med spelandet
Du har helt rätt.

Vet inte vad jag ska göra istället. Speciellt när jag blir sådär full i fan och kommer på att jag qviding visst spöar barcelona borta till 300 gånger pengarna, men lika bra att ta dnb för att vara säker.

Fick precis kontakt med en gammal bekant, vi brukade, när jag bodde här, vara ute och gå i 4-5 timmar på nätterna. Så om han inte tråksuper som alla andra så har jag ju problemet löst iaf för några nätter framåt.

Tack detsamma du!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 19:29   #77
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Intressant att få en inblick en spelberoendes vardag.
För du har verkligen problem att lösa, hoppas du kommer in ett spelsätt som du klarar av...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fordie (+3)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 19:43   #78
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Kul att mamma tar upp ett brev och säger (m): "men varför får du såhär mycket tillbaka på skatten?" och jag bah (Jag):"Va?!" eftersom hon står och läser ett kronofogdensbrev. Så börjar hon läsa (m):"Ni har betalt in för mycket skatt och/eller avgift, som ska återbetalas till er av Skatteverket. *newline* (m): Då ni har skuld hos Kronofogdsmyndigheten har beloppet helt eller delvis tagits i anspråk enligt nedanstående specifikation." . (m):"Det är ju fan över 11 tusen" - (Jag):"TACK MAMMA!!!" - (m):"Jag trodde du hade läst det..." :(


__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-16 klockan 19:47.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 23:53   #79
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Intressant att få en inblick en spelberoendes vardag.
För du har verkligen problem att lösa, hoppas du kommer in ett spelsätt som du klarar av...
Tack, om du inte är ironisk.



Jag erkänner att jag är beroende, trots mina gränser osv (ni ser ju hur lätt jag skiter i det), men jag försöker hålla mig så nära gränsen som möjligt och det faktum att jag är medveten om att jag har en beroendesjukdom gör ju det hela mycket lättare att tänka efter.

Jag har diagnos "grov beroendepersonlighet", vet inte om det skiljer något mellan beroendepersonlighet och beroendesjukdom men googlat lite på beroendesjukdom och beroendepersonlighet och det är beroendesjukdom jag har om något.

Jag har inte sund inställning till något; mat äter jag när jag känner för det, kan gå 2-3 veckor utan att jag äter, lever på kaffe, mjölk, saft.
Kan komma perioder då jag äter som fan, hela tiden, helst så mycket socker som möjligt.
Jag dricker 20-30 koppar kaffe om dagen, har försökt sänka till 5 om dagen och det håller 2 dagar.
Jag började träna och körde träningscykel, muay thai etc.
Som tur var sa mina trasiga knän ifrån och jag kunde inte fortsätta, men enda jag tänkte på var nästa träningspass och jag kunde gå upp 2-3 på natten för att cykla. Det blev kaos.

Har inte haft sex på typ en månad nu, känner inget sug alls och kan se porrfilm som om det vore en tutorial för nånting, helt ointressant. Men när jag hade permis och var med mitt ex höll vi på från morgon till kväll (mina meds gör så jag får kämpa hårt och länge för att kunna komma och oftast gör jag det inte alls)

Idag och igår har jag tagit mer droger än under alla 4 månader på behandlingshemmet, när jag åker tillbaka kommer jag gå tillbaka till det vanliga och inte märka nånting.

Spelet ser du ju själv. Sen lämnar jag in topptipset-rader, powerplay osv.
Under alla 4 månader har jag lånat en 20 här och en 20 där av folk för att kunna köra 16-32-54 rader på topptipset. Räknar man lite kort 20kr 3 gånger i veckan i 4 månader så blir det en rätt soft summa. Jag är tvärberoende.

Vad jag är beroende av är kicken. Och att gå från att inte äta alls till att äta så jag går upp från 70 till 110 (jag gick som ex. upp 16kg första 8v på behandlingen, utan att ens äta något!). Men även det är kickar, behöver liksom inte vara direkta kickar, utan även kommande kickar är en kick i sig.

Bästa beroendet jag har är adrenalinberoendet. Billigast, minst skadligt och roligt. Dvs bil. Snabb jävla bil. Ut på natten efter en enslig väg och bara få ut mina känslor genom turbon. DET gör mig lugn för flera månader framöver.

Nåja, funderar nästan på att ta bort detta inlägg, har ingenting med spel att göra, synd att man inte kan göra "spoiler".

Men som sagt, jag erkänner; jag är beroende, men med er hjälp tror jag att jag kan sköta detta rätt snyggt och jag uppskattar enormt när ni säger att jag nu spelat lite mycket. För i mina ögon har jag bara spelat för en hundring för mycket och blir sur över att jag nått min gräns för jag inte alls spelat så mycket, så kollar man på levande spel och ser att man har 400 levande.



Hoppas mod låter detta inlägg vara kvar. Kan vara läsvärt för många människor.
Kolla länken, jag skriver den igen: http://www.rodafjadern.se/t_resource_13.php?page=11

Och citerar första raden
Citat:
Ursprungligen postat av Rödafjädern
Beroendesjukdomar är ett av de största hälsoproblemen idag och är orsak till flera tusen dödsfall om året. Sjukdomen kostar samhället 27 miljarder kronor årligen.
Nu återgår vi till spelsnacket!

Har vunnit en hel del. Trots att jag tagit ut mina 2000kr (ok, erkänner, jag satte in 2300 för att kunna förlora 300kr utan att ha förlorat, men jag vann ju massa istället ) så har jag 1400kr + 300kr levande. Det måste vara sjuk +varians och jag måste sluta tänka att jag nu spelar för gratispengar för det har verkligen fastnat i mitt huvud att jag spelat ihop 1500 på två dagar med 20or och 50lappar. Kommer aldrig kunna hålla samma tempo och måste inse att detta är en JÄTTESTOR upswing som aldrig händer igen.

Nu ska jag sluta skriva trams.
Ska lägga upp mina spel, så ni får se.

Må väl mina vänner.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
htsolna08 (+1), Fyran (+5)
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 07:40   #80
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg

Jag har inte sund inställning till något; mat äter jag när jag känner för det, kan gå 2-3 veckor utan att jag äter, lever på kaffe, mjölk, saft.
Kan komma perioder då jag äter som fan, hela tiden, helst så mycket socker som möjligt.
Jag dricker 20-30 koppar kaffe om dagen, har försökt sänka till 5 om dagen och det håller 2 dagar.
Jag började träna och körde träningscykel, muay thai etc.
Som tur var sa mina trasiga knän ifrån och jag kunde inte fortsätta, men enda jag tänkte på var nästa träningspass och jag kunde gå upp 2-3 på natten för att cykla. Det blev kaos.
Du har säkert fått höra det innan men jag tror att du skulle behöva strukturera upp din vardag och kanske schemalägga grundläggande aktiviteter som äta, sova, träna osv.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 08:37   #81
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
synd att man inte kan göra "spoiler".
Det kan man faktiskt göra.

Spoiler:
Piece a cake!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fordie (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 11:43   #82
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Du har säkert fått höra det innan men jag tror att du skulle behöva strukturera upp din vardag och kanske schemalägga grundläggande aktiviteter som äta, sova, träna osv.
Sovandet har jag faktist lyckats få till helt ok. Vaknar halv8-8 och lägger mig senast 9 när jag är på hemmet. Här på permis sitter jag vaken till senast 4 och går upp 10.

Men du har helt rätt, jag har dock ett schemalagt "program" på väggen där det står typ:

Morgon: 8, frukost och kaffe i normal mängd
Mellanmål: Något äpple eller banan och kaffe i normal mängd
Lunch: 12.00, försök ät! annars ta kaffe och någon frukt
Mellanmål: Någon frukt, kanske kräm och kaffe i normal mängd
Kvällsmat: 16-18.00, Kan bestå av allt mellan kräm och lyxfilé mignon eller nåt. :P Och kaffe, brukra försöka dricka sista koppen 18.00, för antingen måste jag dricka 3 koppar innan sömn eller vara utan sömn.

Men såhär är det i verkligheten, jämfört med schemat.
Morgon, 8: 3 koppar kaffe, medicin, 2 koppar kaffe, röka, 2 koppar kaffe
Mellanmål, 3-5 koppar kaffe
Lunch, är jag så hungrig så jag spyr så äter jag. är det torsdag och det finns grädde äter jag såklart, pannkaka ftw! sen 2 koppar till maten (dricker alltid kaffe till maten)
Mellanmål, 3-5 koppar kaffe.
Kvällsmat, om det är en som heter Janne som jobbar så gör han alltid påhittade recept med pasta och kött/köttfärssås, ibland gör han "chans"-pölsa men det blir helt ok, brukar tom äta potatis då (det är stekt klyftpotatis 5 dagar i veckan så man blir ju inte lite less) Sen beroende på klockan så blir det 3-5 koppar kaffe.
Har jag varit uppe vid 7 eller så kan jag dricka kaffe till 9, sen ser jag film med jimmy runt 8 och då blir det minst 3 koppar under filmen.
Nattmedicinen tar jag 8 och somnar antingen direkt eller inte alls (läs: 4-6 på morgonen)

Så jag skulle behöva lägga om kosten lite ja.

Men...
Ska bara ut och ta en cigarill och kaffe med morsan, sen ska jag lägga upp gårdagens vinster och dagens spel.

Mod får säga till om det blir för mycket offtopic i denna tråd. Men folk är ju nyfikna och jag har ADHD så kan intee sluta skriva.


Må väl mina vänner!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 11:44   #83
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Det kan man faktiskt göra.

Spoiler:
Piece a cake!
ÅÅåh, tack! Trodde inte man kunde det, men tänkte att det var konstigt med tanke på vbullentinversionen.

TACK!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 15:32   #84
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Här är mina spel från igår:


2011-08-16 16:18MLBChicago White Sox (G. Floyd) vs Cleveland Indians (U. Jimenez) 1 FT 1 1.750
2011-08-16 14:00Master R2J.M. Del Potro vs R. Federer 2 FT 5 1.450
2011-08-16 20:45ChampionshipWatford vs West Ham 2 FT 10 2.170
2011-08-16 20:45Champions LeagueArsenal vs Udinese 1 FT 1 1.550
2011-08-16 20:45Champions LeagueFC Copenhagen vs Plzen 1 FT 1 1.650


Kul att jag vinner trots att jag, "bara lägger massa bet på allting" som enligt mig kan tolkas som "bettar utan tanke" men så var inte fallet tydligen...

Visste att Hate'n skulle börja till slut. Tråkigt. Anser att det är upp till mig om jag vill spela på en match eller torka mig i röven med pengarna.

Nåja, ska äta, sen kommer mina matcher för ikväll upp. Mycket blandat ikväll.
Har 200kr levande, så ligger exakt på gränsen!
Har ändå inget mer att spela på nu.
Skulle vara om det dyker upp något intressant ikväll, orkar inte scrolla igenom hela listorna jag har lagt under favoriter iaf. Men imorgon blir det PP iaf. Wiee!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:15   #85
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Därför vädjar jag er att om ni ser att jag börjar slänga in spel varje dag så säg till och fråga hur



// Fordie
Idag skriver du:
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Visste att Hate'n skulle börja till slut. Tråkigt. Anser att det är upp till mig om jag vill spela på en match eller torka mig i röven med pengarna
Du la ett spel på Malmö dnb, när du tidigare var inne på att spela Zagreb, samtidigt som du inte lämna någon motivering. Är det hat att då ifrågasätta detta? Är det citatet överst som gäller, att man får fråga om motiveringar när du slänger iväg spel varje dag, eller ska man bara sitta tyst när du skriver ut spel, som du antyder i ditt andra citat....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)

Senast redigerad av kingscania den 2011-08-17 klockan 16:48.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:36   #86
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Spoiler:
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
arfert (+1), eddieh (+1), Shell Peppe (+15), Vlad (+10), kingscania (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 19:15   #87
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Idag skriver du:

Du la ett spel på Malmö dnb, när du tidigare var inne på att spela Zagreb, samtidigt som du inte lämna någon motivering. Är det hat att då ifrågasätta detta? Är det citatet överst som gäller, att man får fråga om motiveringar när du slänger iväg spel varje dag, eller ska man bara sitta tyst när du skriver ut spel, som du antyder i ditt andra citat....
Du måste ju lida av läsförståelse.

Jag trodde mff hade skittajt tema och skrev även "eller blandar jag ihop lag?", sen fick jag info att så inte var fallet samtidigt som jag såg att matchen var kval till cl gruppspel.

Som jag skrev tidigare, skulle jag spela alla spel jag skriver i chatten att jag spelar, så hade jag varit gul för 90 år sen.

Och det spelar ingen roll, om jag vill spela på qviding mot barcelona och jag bara gör det för 20kr, så ligger jag inom min gräns.
Vill jag ta min dagsgräns på 200kr och elda upp så gör jag det.

Hoppas verkligen "dont feed the troll"-loggan nedan är menad åt kingscania, för han måste trolla på irc eller så saknar han några indianer i kanoten.

Ska du inte börja med personliga påhopp även här på forumet? Standard av folk som tappat argument eller vägrar erkänna att dom hade fel.

Aja, lek vidare, antar att du är nyfyllda 18, alla andra jag snackar/snackat med har kunnat "tillrättavisa" mig på ett sakligt och moget sätt, inte med påhopp.

Antar att du spelade zagreb och blev tvärlack för att htsolna skrev att han också kommer köra malmö.

Edit: Du är jättevälkommen att ifrågasätta LAGDA spel. Men jag säger säkert 100 olika saker jag ska spel på per dag, typ sharapova för hon är snygg och stönar läckert, yankees för att alla på tv hejar på dom osv. Tror du jag kör på alla dom på riktigt?
Edit2: Detta är förövrigt två bets jag faktist lagt, så varför frågar jag ens...

Spoiler:

För er som inte var där, men ändå ger sharps för hating. great!

14:14:32 <htsolna08> hur tror ni det går för mff?
14:14:43 <htsolna08> barca börjar så sent som 23.00 :O
14:14:47 <Fordie> torsk
14:14:48 <Fordie> lätt
14:15:05 <Fordie> mff har väl jättetajt schema just nu, eller blandar jag ihop lagen nu?
14:15:10 <htsolna08> kroatien är väl ingen direkt bra liga?
14:15:26 <htsolna08> all fokus lär ligga på cl
14:15:31 <htsolna08> allsvenskan är körd
14:15:55 <Grnvit> fordie
14:15:56 <Fordie> det är ju semi i kvalserien till vad? cl?
14:17:52 <Fordie> men vad är det mff spelar för? cl-plats?
14:18:10 <htsolna08> mm
14:18:13 <htsolna08> till gruppspelet
14:18:25 <htsolna08> om man går vidare är man klara för gruppspel i cl
14:18:34 <htsolna08> ekstrand var jävligt bra mot arsenal igår btw
14:18:52 <Fordie> då kör jag dnb på mff
14:18:55 <Fordie> rygg Grnvit?
14:19:10 <KingScania> Men sluta lägg bet på allt möjligt
14:19:26 <Fordie> det är första bet jag lägger idag?
14:19:27 <htsolna08> skulle inte röra den matchen
14:19:31 <htsolna08> utan koll på kroaterna
14:19:46 <KingScania> Tycker du att det är ett bra spel då? Varför spelar du Malmö dnb?
14:42:56 <Fordie> KingScania, vad menar du med att jag bara lägger ogenomtänkta spel? alla spel jag lagt sen jag deposita 2000kr är genomtänkta
14:43:18 <Fordie> och jag tycker malmö till 6.x pengarna är ett bra spel eftersom jag tror dmo har chans att vinna, dom visade ju verkligen vad dom går för mot rangers
14:44:20 <Fordie> dom kommer vara cpfokuserade och verkligen försöka att inte göra ett enda misstag samtidigt som jag tror dom kommer vara ganska offensiva i början
14:45:05 <Fordie> jag har inte sett dom spela borta mot zagreb, dom har väl aldrig gjort det? så det finns ingen statistik att gå efter. notera frågetecknet
14:45:06 <+RozZle> du har mkt att lära lilla gosse
14:45:09 <htsolna08> blir nog en peng på mff
14:45:12 <htsolna08> för högt odds
14:45:12 <Fordie> ja, det är därför jag är här
14:45:16 <Fordie> htsolna08, tack
14:46:06 <KingScania> Du framförde NOLL argument om varför du skulle spela malmö....


Inte någonstans skrev jag att jag skulle spela mot malmö och jag framförde mycket bra argument till varför jag kommer spela, jag såg även båda matcherna mot rangers och det var enligt mig en tempohöjning jämfört med när dom kör i allsvenskan och jag tror dom slår zagreb som jag även sett spela mot andra lag.

Sen börja han whine'a om att jag spelar på lag jag inte vet om. Det var väl minst 2st som skrev att det är en säker match men dom vill veta vilket lag som ställer upp. Det kallas att ta rygg på någon annans rek, om du hört talas om det.
Och jag tog aldrig betet över huvud taget, men jag skrev efter dom postat rätt många namn att jag kommer spela den matchen samt att hcp-spel borde vara värde iom att något lag kommer vinna stort.

/ignore fordie
Skriv så på din IRC-klient, för allas bästa.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-17 klockan 19:32.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 19:55   #88
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Fordie:

Du får erkänna att ditt sätt att skriva, motivera och spela inbjuder till att du ifrågasätts - spelsajter är en guldgruva om du vill hitta spelmissbrukare, idioter, lögnare, statistiker, vindflöjlar, kappvändare, proffs, amatörer och vilken kategori du tillhör återstår att se...?!

Detta är inte att sabla ner dig - det är enbart menat att få dig att inse att denna sajt inte är till för personer med svag mage - här får du höra saker och ting för vad de är - rakt på sak! Precis som det skall vara!

Lycka till, framöver...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 20:12   #89
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Och för er som tittar på matchen ser ju att jag hade rätt i det jag sa...

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), Andreas B (+1), Andreas B (+1), Andreas B (+1), Andreas B (+1), Andreas B (+1)
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 20:18   #90
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Fordie:

Du får erkänna att ditt sätt att skriva, motivera och spela inbjuder till att du ifrågasätts - spelsajter är en guldgruva om du vill hitta spelmissbrukare, idioter, lögnare, statistiker, vindflöjlar, kappvändare, proffs, amatörer och vilken kategori du tillhör återstår att se...?!

Detta är inte att sabla ner dig - det är enbart menat att få dig att inse att denna sajt inte är till för personer med svag mage - här får du höra saker och ting för vad de är - rakt på sak! Precis som det skall vara!

Lycka till, framöver...!


/Badass
Jo, men varför ifrågasätta vad jag gör med 20kr?

Jag är spelmissbrukare, idiot, icke lögnare (jag glömmer bort vad jag ljugit om, och blir busted, så lika bra att vara ärlig direkt :P), försöker ha koll på statistik, amatör som vill lära mig.

Ja, folk har varit rak på sak, på ett korrekt sätt.
Påhopp och rent av skitsnack taget ur luften (som du kan läsa i min spoiler) är bara lamt och typiskt tonårsbeteende.
Sen att han tar saker så bokstavligt är ju helt sjukt, han är värre än jag och jag är fan

Men absolut, anser att detta forum är precis som det ska vara.
Sen att det finns idioter överallt får man ju räkna med. Men att beteendet uppmuntras med massa sharps är ju rentav larvigt.
Skriv själva vad ni tycker för fan.

Tack så mycket btw, jag ska försöka sluta spela maxunits och sådär. Jag går ju helt emot reglerna; tar ut min rulle och börjar spela för mer. Actionsökande, precis som i pokern. Men nu är det back till 20kr-gamen igen, vann mest då.

eddieh: Inget ont menat men du ger sharps till alla för allt. Betyder inte så mycket då liksom.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1), eddieh (+1)

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-17 klockan 20:20.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td