Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-21, 17:34   #92
Fordie

Fordies avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

eddieh din mupp.

Iaf, så jag tog ju ut hela min rulle som jag kanske skrivit, vet inte, orkar inte kolla, blev mycket droger ett tag.
Hade 52kr kvar som jag nu lirat upp till 400kr och försöker bygga tillbaka till runt 2k så kör mycket chansbet så det svänger rätt bra.

Har fått in några fina högoddsare, även satt i princip 100% på MLB, bara genom att läsa lite här på forumet. Jävla bra forum det här måste jag säga, önskar jag hade rulle att ha 100kr som en unit, då tror jag man skulle kunna leva på det här bara man läste och analyserade tillräckligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Ledsen att jag klipper ur en liten liten del ur ditt inlägg.

Förstår att det är lätt att tänka "äh det är bara en tjuga, kan lägga den för det kvittar om jag förlorar", det är bra iaf att man känner sig bekväm med insatserna och att man har råd att förlora det. Men man måste ändå försöka värdera spelen, man kanske kan försöka låtsas att det är 2000 kr istället?
Försök att välja spelen med omtanke, jag ska t.ex försöka köra att jag enbart ska lägga spel där jag kan motivera dem, där jag har tanke och idéer om matchen, även fast det är helt fel tankar så tror jag ändå det är möjligt att utvecklas på så vis att jag börjar välja spel lite noggrannare.
Ja, som jag skrivit tidigare så ska jag försöka tänka att en tjuga är 200kr eller kanske 2000kr, och senaste dagarna har mitt tänk "äh, en tjuga bara" eskalerat och det är bara på ren tur jag inte gulat utan spelat -+0 på kanske 60 kuponger (60 kuponger på 3 dagar är inte friskt).

Bra tips att bara lägga spel där man kan motivera, ska nog börja köra med något liknande, för även om det bara är "en tjuga" så är det ju just dessa 20or som gjorde att jag gick 2300>3300 på två dagar, men sånt glömmer man ju fort.
Sen blir det fel i skallen när jag har som nu 400 och spelar för 20kr, man söker action för att få tillbaka sin rulle eftersom man då sakta men säkert gick uppåt, nu svänger det som fan istället.

Men tack för tipset, jag ska prova med det from idag, att spel jag inte kan motivera tänker jag inte lägga.

Sen om ni undrar varför min roi står still så är det just pga att jag har runt 60 kuponger sen senast uppdaterat, ska lägga in dom också så småningom men jag mår inte alls bra psykiskt just nu.

Hoppas ni haft en bättre helg än mig, både spelmässigt och måeendemässigt.

Ha det gött mina vänner!

/Fordie

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat