Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-17, 20:42   #91
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Jo, men varför ifrågasätta vad jag gör med 20kr?
Ledsen att jag klipper ur en liten liten del ur ditt inlägg.

Förstår att det är lätt att tänka "äh det är bara en tjuga, kan lägga den för det kvittar om jag förlorar", det är bra iaf att man känner sig bekväm med insatserna och att man har råd att förlora det. Men man måste ändå försöka värdera spelen, man kanske kan försöka låtsas att det är 2000 kr istället?
Försök att välja spelen med omtanke, jag ska t.ex försöka köra att jag enbart ska lägga spel där jag kan motivera dem, där jag har tanke och idéer om matchen, även fast det är helt fel tankar så tror jag ändå det är möjligt att utvecklas på så vis att jag börjar välja spel lite noggrannare.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nordik (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 16:34   #92
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

eddieh din mupp.

Iaf, så jag tog ju ut hela min rulle som jag kanske skrivit, vet inte, orkar inte kolla, blev mycket droger ett tag.
Hade 52kr kvar som jag nu lirat upp till 400kr och försöker bygga tillbaka till runt 2k så kör mycket chansbet så det svänger rätt bra.

Har fått in några fina högoddsare, även satt i princip 100% på MLB, bara genom att läsa lite här på forumet. Jävla bra forum det här måste jag säga, önskar jag hade rulle att ha 100kr som en unit, då tror jag man skulle kunna leva på det här bara man läste och analyserade tillräckligt.


Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Ledsen att jag klipper ur en liten liten del ur ditt inlägg.

Förstår att det är lätt att tänka "äh det är bara en tjuga, kan lägga den för det kvittar om jag förlorar", det är bra iaf att man känner sig bekväm med insatserna och att man har råd att förlora det. Men man måste ändå försöka värdera spelen, man kanske kan försöka låtsas att det är 2000 kr istället?
Försök att välja spelen med omtanke, jag ska t.ex försöka köra att jag enbart ska lägga spel där jag kan motivera dem, där jag har tanke och idéer om matchen, även fast det är helt fel tankar så tror jag ändå det är möjligt att utvecklas på så vis att jag börjar välja spel lite noggrannare.
Ja, som jag skrivit tidigare så ska jag försöka tänka att en tjuga är 200kr eller kanske 2000kr, och senaste dagarna har mitt tänk "äh, en tjuga bara" eskalerat och det är bara på ren tur jag inte gulat utan spelat -+0 på kanske 60 kuponger (60 kuponger på 3 dagar är inte friskt).

Bra tips att bara lägga spel där man kan motivera, ska nog börja köra med något liknande, för även om det bara är "en tjuga" så är det ju just dessa 20or som gjorde att jag gick 2300>3300 på två dagar, men sånt glömmer man ju fort.
Sen blir det fel i skallen när jag har som nu 400 och spelar för 20kr, man söker action för att få tillbaka sin rulle eftersom man då sakta men säkert gick uppåt, nu svänger det som fan istället.

Men tack för tipset, jag ska prova med det from idag, att spel jag inte kan motivera tänker jag inte lägga.

Sen om ni undrar varför min roi står still så är det just pga att jag har runt 60 kuponger sen senast uppdaterat, ska lägga in dom också så småningom men jag mår inte alls bra psykiskt just nu.

Hoppas ni haft en bättre helg än mig, både spelmässigt och måeendemässigt.

Ha det gött mina vänner!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 16:42   #93
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Jag fick förövrigt in powerplay och en liten topptipset häromdagen men hur jag än gör så blir statistiken jättekonstig så tänker ta bort både powerplay, topptipset, eu/stryk. Blev lite över 6000kr delat med en polare på 400+ rader, så skriver jag in det kan jag förlora 1000 matcher innan jag ligger på normal roi igen. Så, jag tar bort det helt.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-21 klockan 17:44.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 17:40   #94
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Sådär, nu har jag lagt in alla matcher. Trodde det var 50 spel per sida och hade 1½ sida med spel, därav trodde jag att det var 60 kuponger, men så var inte fallet. :P

Nu har jag dock halva rullen levande. Så får se hur det slutar.

Må väl

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 17:53   #95
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 92
Sharp$: 1575

Npower League Two 2011/201
Stats: 42 - 36 - 4
ROI: 110.15%
Vinstprocent: 53.85%

Standard

Citat:
Nu har jag dock halva rullen levande. Så får se hur det slutar.
Skulle vara roligt om du la in även dessa spel i spreadsheet. Så man kan se vad det är du spelar på förhand.
ChippN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 19:43   #96
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
R9B1N (+5), Rejs (+1), Slurf (+2)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 16:23   #97
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChippN Visa inlägg
Skulle vara roligt om du la in även dessa spel i spreadsheet. Så man kan se vad det är du spelar på förhand.
Ja, ska börja göra det (igen), eller åtminstonde skriva i tråden.
Varit röriga dagar nu pga drogerna, men det var typ en dubbel på sharapova och nån annan 1.30-oddsare, inget ni vill spela på ändå.

Idag kör jag DNB GEFLE och att hysen (ifk) ej gör mål.
Jag ska se om jag kan få ut någon mer info av polaren som tipsa mig, men ni ryggar ju på eget bevåg.

Lemasive, kan du plz dra så långt åt helvete från min tråd det går?
Jag gillar inte såna som du (du, jag och några till på detta forum vet vad jag menar) och kommer nog inte ändra den ståndpunkten.

20 units på att lemasive inte ens spelar. han är bara medlem här för att ingen här vet om hans bravader på flashback samt hans användarbilder på qruiser.
någon som bettar emot?

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-22 klockan 16:56.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 16:30   #98
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Dagens spel (klart nu)

DNB Gefle 2u
Hysen gör itne mål i matchen 2u
over 2.5 man u - tottenham 2u
trippel: man u win, molde win, giffarna win, 3u
jaro - honka, 1/2 ht/ft, 1u
man u - tottenham, båda lagen gör mål, 3u

edit: la en hcp 0-1 st pauli 3u också
edit2: dnb på mjööööölby 2u

God jul, stor kuk! Måste uppdatera mitt spreadsheet med alla spel från igår.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-22 klockan 18:07.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 19:27   #99
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

jag måste ha missuppfittat det här med ht/ft helt.. trodde jag satt den eftersom 1 vann första halvleken och 2 vann andra halvleken :( jävla skit, sne jag blir (på mig själv, är ju obvious att det inte är så det funkar)

och västerås kvitterar, dom kan ju fan inte skilja på en boll och en puck. nu skiter jag i det här! jävla fanstyg. godnatt :P
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-22 klockan 19:29.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 20:41   #100
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg

Troll om troll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fordie (+5)
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 20:53   #101
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
20 units på att lemasive inte ens spelar. han är bara medlem här för att ingen här vet om hans bravader på flashback samt hans användarbilder på qruiser.
någon som bettar emot?

/Fordie
Bettar mer än gärna emot då Lemmy varit riktigt duktig på Allsvenskan och rekat det i en egen speldagbok tidigare.

Håvar du över de där pengarna till mig nu då? Jag godtar dock att ta det i Sharp$ och omvandla det till resterande Sharp$ du har på kontot här. Give me!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 21:11   #102
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

5 units på tigers och nu sova. gnite!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 12:35   #103
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

bortsett från tigers, mjällby och överspelet på man u gick det åt helvete igår. ska vila lite sen uppdaterar jag spreadshet samt skriver vad det blir för spel idag. nåt intressant måste det ju finnas.

ska ev. börja spela för 1u istället för 2u, om jag inte sätter in så jag har en riktig rulle igen.

må väl

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 12:44   #104
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Idag kör jag DNB GEFLE och att hysen (ifk) ej gör mål.
Jag ska se om jag kan få ut någon mer info av polaren som tipsa mig, men ni ryggar ju på eget bevåg. /Fordie
Hvorfor fører du ikke opp alle spillene dine i spreadsheetet?
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:32   #105
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
20 units på att lemasive inte ens spelar. han är bara medlem här för att ingen här vet om hans bravader på flashback samt hans användarbilder på qruiser.
någon som bettar emot?

/Fordie
Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Bettar mer än gärna emot då Lemmy varit riktigt duktig på Allsvenskan och rekat det i en egen speldagbok tidigare.

Håvar du över de där pengarna till mig nu då? Jag godtar dock att ta det i Sharp$ och omvandla det till resterande Sharp$ du har på kontot här. Give me!
Så du dissar ett vad som du själv erbjöd?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td