Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-23, 20:05   #129
Fordie

Fordies avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Finns inga säkra matcher, det är det första du bör lära dig om du ska syssla med betting.
Självklart inte, det är mitt motto, jag menar, nån kan ju dö i hjärtinfarkt eller vad som helst. (Allvarlig mening).

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Läs din andra mening; varför ens fundera på att spela ett pissigt odds i en dubbel? Bara för att oddset blir bättre så medför det alltså att det är ok att spela "piss-oddset"?

Utveckla gärna ändå, jag vill höra iaf.
Pissigt odds är väl ändå något som väljs ur betraktarens öga?
Jag är såpass säker att piraterna vinner att jag nästan tycker 1.30 är överodds - med tanke på att svs säkert gav 1.12 eller nåt sånt och oddsen brukar vara låga. (Känner att det där är ett bristande argument, nåja)

Det med dubbeln var bara idiotisk också.

Vi säger såhär.
Utifrån det JAG VET så tycker JAG att 1.30 på piraterna är ett skitbra odds!

För att utveckla så måste jag outa var jag befinner mig och jag vet inte om jag vill göra det, speciellt inte när jag vet att du ändå inte kommer tro mig, så vad är poängen? Låt oss bara säga att jag känner en på insidan sen några år tillbaka.

Skulle dom torska får jag väl äta upp mina ord och ge dig alla mina sharps.

/Fordie

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat