Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-23, 17:19   #121
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Piraterna hemma blir 10u. Måste vara dagens absolut bästa spel.
Skulle satsa huset på dom hemma nästan, haha.

/Fordie
Synd bara att Piraterna möter världens bästa lag ikväll.

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 17:53   #122
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Skulle in på betsson då det skrev på irc att det var 10 free spins där. Och vad hittar jag? Jo, "massa" pengar på sportkontot.

Det tackar vi för, juh.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 17:54   #123
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Synd bara att Piraterna möter världens bästa lag ikväll.

Nä, dackarna

Sen i allsvenskan så <piip>, vill inte outa var jag är, men skriver i PM vilka jag är och hejar fram varje torsdag!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 18:03   #124
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Piraterna hemma blir 10u. Måste vara dagens absolut bästa spel.
Skulle satsa huset på dom hemma nästan, haha.

/Fordie
Inget värde på Piraterna till oddsen som erbjuds. Skulle aldrig i hela mitt liv röra det med tanke på vad som gäller i denna match.

Varför är detta dagens bästa spel enligt dig, skulle vara intressant att veta hur dina tankar rör sig?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 18:04   #125
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Nä, dackarna
Äckligt köpelag, satsar bara på stjärnglans men det fungerar inte i längden och det visar sig i år.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 18:06   #126
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 92
Sharp$: 1575

Npower League Two 2011/201
Stats: 42 - 36 - 4
ROI: 110.15%
Vinstprocent: 53.85%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Har gjort några andra parlays också, totalt 6st, men orkar inte lägga upp alla, kan göra det på begäran.
Lägg upp alla spel du spelar i spreadsheet. Inte för vår skull utan din egen. Nu när du har en beroendepersonlighet kan det vara bra att kunna överblicka alla dina spel på ett enkelt sätt. På så sätt kan du senare se när du "råkat" trycka iväg ett idiotspel med alldeles för hög insats. Spelet finns då kvar bokfört på ett fint sätt och det glöms inte bort på samma sätt som det annars lätt gör. Du kan med säkerhet se om du går + eller -, (det är lätt att blanda ihop siffror). Du får bättre kontroll över ditt spelande helt enkelt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+5)
ChippN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 18:37   #127
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Inget värde på Piraterna till oddsen som erbjuds. Skulle aldrig i hela mitt liv röra det med tanke på vad som gäller i denna match.

Varför är detta dagens bästa spel enligt dig, skulle vara intressant att veta hur dina tankar rör sig?
Piraterna torskar inte hemma, så är det bara.
Visst är det pissigt odds, men dom förlorar inte, så man kan väl alltid lägga det i en dubbel eller något.
Hittade inte hcp annars hade jag kört hcp till bajsvalsarna och fortfarande degat in 10 unit. Jag är stensäker, men med tanke på att jag redan är trollstämplad av flera pallar jag inte utveckla.

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Äckligt köpelag, satsar bara på stjärnglans men det fungerar inte i längden och det visar sig i år.
Jo, det har du rätt i. Pinsamt dåligt har det gått iår.

Citat:
Ursprungligen postat av ChippN Visa inlägg
Lägg upp alla spel du spelar i spreadsheet. Inte för vår skull utan din egen. Nu när du har en beroendepersonlighet kan det vara bra att kunna överblicka alla dina spel på ett enkelt sätt. På så sätt kan du senare se när du "råkat" trycka iväg ett idiotspel med alldeles för hög insats. Spelet finns då kvar bokfört på ett fint sätt och det glöms inte bort på samma sätt som det annars lätt gör. Du kan med säkerhet se om du går + eller -, (det är lätt att blanda ihop siffror). Du får bättre kontroll över ditt spelande helt enkelt.
Jag lägger alla spel jag spelar i mitt spreadsheet, i början så la jag alltid in det direkt när jag la spelet men märkte att det tog sån tid att jag ofta missade matcher jag ville spela. Så nu lägger jag spelet, sen dagen efter eller under natten lägger jag in det jag spelat.

Jo, kollar man i mitt spreadsheet senast 20 spelen så är det mycket idiotspel som jag försöker skaka av mig nu. Som 2u (eller var det 5 tom?) mot heby bara för att jag hatar stället, visste inget mer om den matchen förutom att jag hatar heby. Så kan man inte sitta och spela.

Nu vill jag dock inte lägga in mina spel i spreadsheetet (vet att jag måste ändå) pga att jag ryggat skitspel och förmodligen kommer hamna på en dålig roi. Sen har jag missförstått det där med ht/ft och förlorat säkert halva rullen medans jag suttit och skrikit "MEN JAG VANN JU!?!?!?!", haha, jag är en jävla idiot ibland.

Tack för tipset ändå, ifall det hade varit så att jag inte la in mina spel i spreadheetet.


I övrigt vill jag bara säga att det är extremt roligt att läsa första sidan och sen se utvecklingen av denna tråd och hur vissa har börjat bete sig mot mig.

Tack för skrattet grabbar.

Må väl!

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 18:44   #128
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Piraterna torskar inte hemma, så är det bara.
Visst är det pissigt odds, men dom förlorar inte, så man kan väl alltid lägga det i en dubbel eller något.
Hittade inte hcp annars hade jag kört hcp till bajsvalsarna och fortfarande degat in 10 unit. Jag är stensäker, men med tanke på att jag redan är trollstämplad av flera pallar jag inte utveckla.
Finns inga säkra matcher, det är det första du bör lära dig om du ska syssla med betting.

Läs din andra mening; varför ens fundera på att spela ett pissigt odds i en dubbel? Bara för att oddset blir bättre så medför det alltså att det är ok att spela "piss-oddset"?

Utveckla gärna ändå, jag vill höra iaf.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 19:05   #129
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Finns inga säkra matcher, det är det första du bör lära dig om du ska syssla med betting.
Självklart inte, det är mitt motto, jag menar, nån kan ju dö i hjärtinfarkt eller vad som helst. (Allvarlig mening).

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Läs din andra mening; varför ens fundera på att spela ett pissigt odds i en dubbel? Bara för att oddset blir bättre så medför det alltså att det är ok att spela "piss-oddset"?

Utveckla gärna ändå, jag vill höra iaf.
Pissigt odds är väl ändå något som väljs ur betraktarens öga?
Jag är såpass säker att piraterna vinner att jag nästan tycker 1.30 är överodds - med tanke på att svs säkert gav 1.12 eller nåt sånt och oddsen brukar vara låga. (Känner att det där är ett bristande argument, nåja)

Det med dubbeln var bara idiotisk också.

Vi säger såhär.
Utifrån det JAG VET så tycker JAG att 1.30 på piraterna är ett skitbra odds!

För att utveckla så måste jag outa var jag befinner mig och jag vet inte om jag vill göra det, speciellt inte när jag vet att du ändå inte kommer tro mig, så vad är poängen? Låt oss bara säga att jag känner en på insidan sen några år tillbaka.

Skulle dom torska får jag väl äta upp mina ord och ge dig alla mina sharps.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 19:23   #130
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fordie Visa inlägg
Skulle dom torska får jag väl äta upp mina ord
Bara för att Piraterna vinner innebär inte det med automatik att det oddset du spelade till var ett överodds, tänk på det.

Läs spelskolan här på Sharps, det är en väldigt nyttig upplevelse. Läs den gärna om och om igen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 19:26   #131
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Bara för att Piraterna vinner innebär inte det med automatik att det oddset du spelade till var ett överodds, tänk på det.

Läs spelskolan här på Sharps, det är en väldigt nyttig upplevelse. Läs den gärna om och om igen.
Har läst den ett par gånger.

Och jag tycker som sagt det är ur betraktarens synvinkel. Hade jag inte vetat någonting innan matchen hade jag tyckt det var ett bajsodds. Men nu var ju inte fallet så.

Edit: 43-29 är mina siffror just nu. Både hcp 0-6 och 0-10 hade gått in alltså. :(

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-23 klockan 19:27.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 11:45   #132
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Hcp 0-6 hade gett 1,71 och jag hade gärna satt 10u på hcp 0-10, så undra vad oddset blivit på det.

Nåja, nya tag idag. Ska nog slå en pingla till sporttjänsten igen, men var ju så otroligt otacksaamt igår så vet inte.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 11:49   #133
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

Det är uppskattat när folk lägger upp men det finns hatare överallt. Det är många fler som uppskattar att du lägger upp det än de som klagar
anth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 12:00   #134
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Haha, fan vad soft. Hade 40kr cirka på mitt konto, så satt jag och spelade "holdem or foldem" minigames, och rätt vad det är så gnäller den att jag har för lite pengar och kollar och ser att jag bara har 10kr kvar, tar roulette och väljer 8 och får 8. Börjar asgarva och min polare börjar också asgarva och frågar om det är riktiga pengar, och jag uppdaterar mitt saldo och visar 360kr

8 är mitt turnr och har varit sen waay back pga en finsk spelare i mighty ducks. 9 är turnr 2. har spela LD/DD 3 gånger med hästar 89 i båda loppen, vunnit två av dom. Roligt ändå sånt där med turnr.

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Fordie den 2011-08-24 klockan 12:01.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 12:11   #135
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Skulle du ikke holde deg borte fra poker da Frodie?

Det starter alltid med at man tar kun et lite spill på poker, roulette osv. Så vinner man litt og da tenker man, ahhh dette her går jo veien. Så fortsetter man å spille litt til og til slutt taper man, men så tenker mange at de vant jo tidligere så vi forsøker igjen.

Du som har slitt/sliter med avhengighet for spill bør holde deg unna slikt i lang tid. Frem til du får kontroll og ikke føler at du bare skal ta de få 40 kr og prøve å skaffe noen raske kroner. Hold deg til kun odds, og kun til faste limits er mitt tips. I forhold til hva du sa i starten når du kom på forumet så virker det dessverre som det er litt ute av kontroll for en som ser det utenfra.

Håper du tar dette som kontruktiv kritikk og ikke føler at alle går imot deg. Lykke til
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+5), robbson11 (+2), fuzzy_ (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td