Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-27, 08:58   #2
criba

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 577
Standard

Tycker att 15 Bella Hammering ser ut att ha en vettig uppgift idag. Jan-Ove Olsen har vi ju främst sett i kallblodsloppen men jag tycker han har utvecklats och kör riktigt vårdat. Han är i min värld en klar förstärkning i sulkyn gentemot tränaren och det är bara att hoppas att han inte får order om en sedvanligt passiv styrning så som vi oftast får se då tränaren kör denna fina häst. Aviseras iaf skolöst igen vilket är bra. Finfint formintryck vid segern senast då hon växlade fältet över upploppet. Noterar att Pixel Chic är stordraget på mångas läppar och hos flera experttips vilket är tacksamt då jag tror klart mer på Bella Hammering och nog chansspikar kanske denna i ett annars mycket öppet lopp.

Dessutom spikas Hallsta Lotus som idag slipper hala finnar och norrbaggar och då brukar käka upp sina konkurrenter. Idag kanske han tom får överta spetsen då det är 125000 i andra pris. Myllarfaks har ju Melander försökt med på olika sätt på senare tid utan framgång med borde nu ha lärt sig sin plats.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat