Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-27, 07:01   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1672
Standard

V75 Bergsåker 27/8


Jaha vad finns det för ideer där ute? Montana D.K. i sista va ju lysande sist som 2a med en hals bakom Nahar. I övrigt ser det väl lite klurigt ut. Eller Hallsta vinner väl med kanske? Fyll på med ideer..
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 07:58   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Tycker att 15 Bella Hammering ser ut att ha en vettig uppgift idag. Jan-Ove Olsen har vi ju främst sett i kallblodsloppen men jag tycker han har utvecklats och kör riktigt vårdat. Han är i min värld en klar förstärkning i sulkyn gentemot tränaren och det är bara att hoppas att han inte får order om en sedvanligt passiv styrning så som vi oftast får se då tränaren kör denna fina häst. Aviseras iaf skolöst igen vilket är bra. Finfint formintryck vid segern senast då hon växlade fältet över upploppet. Noterar att Pixel Chic är stordraget på mångas läppar och hos flera experttips vilket är tacksamt då jag tror klart mer på Bella Hammering och nog chansspikar kanske denna i ett annars mycket öppet lopp.

Dessutom spikas Hallsta Lotus som idag slipper hala finnar och norrbaggar och då brukar käka upp sina konkurrenter. Idag kanske han tom får överta spetsen då det är 125000 i andra pris. Myllarfaks har ju Melander försökt med på olika sätt på senare tid utan framgång med borde nu ha lärt sig sin plats.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 08:43   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3154
Standard

Dagens Spik: Belgrado
Dagens lås: Myllarfaks, Hallsta Lotus
Dagens chans spik: Helge Palema
Dagens rysare: Jimi El Bombo
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 10:03   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag ser ingen anledning att gardera Hallsta. Melander och Eriksson är de enda som har hästar som är i närheten och ingen av dem är dumma/modiga nog att svara ut honom hela loppet, vilket är det enda som möjligen kan fälla honom.

Montana D.K. tycker jag nästan är dagens sämsta favorit, finns mycket som kan hända i det här loppet och raden är ju "finsk". Visst, bra insats senast men den ska upprepas också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 11:40   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristinehamn
Inlägg: 6
Sharp$: 748
Standard

På vilka grunder spikas Belgrado? (Kackerlackan, SS) Jag tycker att det vimlar av roliga idéer med låga procent med bakspår, eller?

Hallsta är för mig den givna spiken, men sen är det svårt.

Helge Palema är spik för TT och tydligen Svanens bästa chans, håller nog med om att den eventuellt får bli chansspik eller utgång.

Brioni har blivit lite av favorithäst och kan också tänkas användas som chansspik eller utgång.

Dante Sund lever väl ändå lite farligt från sjunde med startsnabb på bricka 1, eller?
manne_80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-27, 13:19   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Försöket:

1) 1,7,9,12
2) 4,5,8,9,12 (går för skräll här med passande kuskar på betrodda hästar)
3) 3,5,8,12
4) 5
5) 11,15 (fegade ur med dubbling på Bella Hammering)
6) 2,5,9
7) 3
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td