Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-28, 18:38   #17
Sonny

Sonnys avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zockey Visa inlägg
Intressant strategi. Men själv tycker jag inte att det brukar vara så bra odds som du skriver i 80:e minuten. T ex om det står lika så tycker jag oftast att oddset för lika ligger ungefär på 1.80 - 1.90 nånstans när det är 80:e minuten. Har jag fel?

Är det ändå värt att boka tycker du?
Nja tycker att oddset brukar ligga åtminstone lite lägre än 1.80 - 1.90. Men det är förstås olika från match till match. Följde matchen mellan AIK och Syrianska idag och i den matchen låg oddset för att boka oavgjort endast på 1.53, vilket var ett klart överodds enligt mig eftersom det förväntades bli mycket tilläggstid i matchen, vilket det också blev. Över 6 minuters tilläggstid!

Om oddset att boka oavgjort till 1.80 är spelbart eller inte beror förstås på. Oftast tycker jag inte det är spelbart, men ibland kan man ju se matcher där det spelas en riktig hawaii-fotboll och då är det helt klart spelbart. För några veckor sedan spelades en match mellan HBK och Norrköping som slutade 5-4 och där blev det 7 mål i andra halvlek. I en sådan match bokar jag oavgjort även om oddset på oavgjort är upp till 2 ggr pengarna.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat