Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 14:09   #719
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Haha, får göra det - du har gjort det väl med några riktiga godbitar och några mindre bra, men i det stora hela så har det gått väldigt bra för dig - synd att inte All of Me fick vinna...

Astonishing Ride är jag också inne på också fäller vi Spring Erom som inte startat på 8 månader - men det är en kuse med kapacitet detta och de skulle knappast ta ut honom om han inte vore i någorlunda form... Men de kanske tänker sig starta honom i form...

/Badass
Ja Spring Erom gick väl väldigt bra förra gången efter vila när han dängde Marre, men jag tror inte han kommer köras alltför tufft när han nu startar igång på vardagstravet så det bör vara klar fördel för de andra två favoriterna som är igång redan och har bra form. Den hårdhet som Neo Smed har fått på senaste tiden gör att jag utan tvekan sätter den före Excalibur. En Spring Erom som är väl förberedd dödar dem från utvändigt ledaren men jag tror inte han styrs så idag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat