Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-19, 18:33   #706
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
En Parlay till kvällen:


2011-08-19 19:25PARLAY: 2 spel parlay 4 3.060
2011-08-19 19:47TravObama Gel vs Uhlan NoirH2H1.750
2011-08-19 19:25TravGlobal Nova vs Classical DuoH2H1.750



Obama Gel spelas på läge, kusk, travsäkerhet och jämnhet... Uhlan Noir dåligt läge och tränaren tror det kan fattas lopp i kroppen - dålig kusk...


Classical Duo spelas mest på vad denne visade senast efter galopp - blev väldigt positivt överraskad av Classical Duo senast - han galopperade direkt i starten men svarade sedan för en strong upphämntning och hade lätt varit med i finalen utan gungan - bakspåret här kan hjälpa till felfri avgång och då finns denne finne med i segerstriden...

Global Nova har jag blivit besviken minst tre gånger och att de fortsätter köra denna märr i ledningen är för mig en gåta! Hon är ju startsnabb så jag förstår att ledningen då är närmsta vägen - men hon har vikit ner sig ett antal gånger. Hoppas de kör i ledningen igen - detta skulle gynna min idé i loppet, Classical Duo! GN är klart vek och skall inte vålla CD några problem över det långa upploppet...

Lycka till...!



/Badass


Inget flyt nu! Classical Duo gick en ruggig bortre långsida men galopperade när hon var på väg att koppla greppet på de invändiga - kom sedan tillbaks storstilat men tappade både fart och position och detta gick inte att reparera - ett visst mått av överforcering av Pekka Korpi men jag kan inte klandra honom ändå - han körde för vinst, inget annat...!



/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 19:59   #707
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ett vinnarspel:


2011-08-19 20:31TravMermaid Ås Vinnarspel ANNAT 3 6.500



Mermaid Ås spelas på läge, form och speed! Spurtade frenetiskt i kvalloppet efter lite strul på vägen, från sitt bakspår - luktade lite preparé över styrningen också... Här lär det gå undan från början och det gynnar såklart speediga hästar som min pick! Kommer hon bara ned i banan och hittar andra, tredje utvändigt så skall hennes speed bita bra över Rommes långa upplopp!

Spelbart ned till runt 5.00!



/Badass

GÖÖÖÖÖTTTT MMMOOOOOSSSSS!!!!


KROOSSSS!!!


Mycket bra i ledningen och fan vet vad de andra skulle gjort för att fälla henne idag - det underlättades utav galopp för favoriten men ingen skugga över segrarinnan!!!




EDIT: 1.12.1 på denna bana - otroligt!!!




/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ChippN (+5)

Senast redigerad av Badass den 2011-08-19 klockan 20:03.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 23:26   #708
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

3 spel inlagda i spreadsheetet...

Enjoy...



/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 15:36   #709
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Ludde kan lägga av - tom. jag som gillar honom tycker att han är en sopa att köra nu! Det är skillnad att tävla i loppen mot att förstöra för flertalet ekipage med sin idiotkörning...!

Fan, vad jag är irriterad - trots att jag gick +9.9 units plus!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 01:06   #710
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

I´m Back Again!

Åter efter en icke frivillig semester - fan, så skönt! Då tar jag nya tag mot nya vinster, utvilad som jag är - har följt travet men på ett avslappnat sätt - nu blir det skarpt läge igen!

Då kör vi imorgon och vi startar med Färjestads V65-tävlingar i morgon kväll... Väl mött...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 06:54   #711
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
I´m Back Again!

Åter efter en icke frivillig semester - fan, så skönt! Då tar jag nya tag mot nya vinster, utvilad som jag är - har följt travet men på ett avslappnat sätt - nu blir det skarpt läge igen!

Då kör vi imorgon och vi startar med Färjestads V65-tävlingar i morgon kväll... Väl mött...!


/Badass
Vad blir det för skillnad mot förra veckan? Det var väl sharps du var avstängd från och inte spelbolagen. Eller lät du bli att spela för att du inte kunde posta spelen här?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 07:32   #712
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Gött att se dig tillbaka Badass, har saknat dina spel! Hoppas du nu är tillbaka i storform
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 08:20   #713
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Välkommen åter! Du får tygla ditt humör så det inte blir fler ofrivilliga avbrott, jag har fått hålla uppe travdelen helt själv senaste veckan och känt mig tvungen att matcha din normala postningstakt.

Siktar också på Färjestad, funderar till och med på att dra mig dit ikväll. Får vara beredd vid oddssläpp, hoppas på att Astonishing Ride kommer ut över i över 2,50.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 12:13   #714
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Vad blir det för skillnad mot förra veckan? Det var väl sharps du var avstängd från och inte spelbolagen. Eller lät du bli att spela för att du inte kunde posta spelen här?

Spelade enbart på ATG-Live under uppehållet!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 12:14   #715
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Gött att se dig tillbaka Badass, har saknat dina spel! Hoppas du nu är tillbaka i storform

Hoppas jag med - skall bli intressant ikväll - vi fäller Spring Erom i första! Och damloppet blir intressant...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 12:18   #716
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Välkommen åter! Du får tygla ditt humör så det inte blir fler ofrivilliga avbrott, jag har fått hålla uppe travdelen helt själv senaste veckan och känt mig tvungen att matcha din normala postningstakt.

Siktar också på Färjestad, funderar till och med på att dra mig dit ikväll. Får vara beredd vid oddssläpp, hoppas på att Astonishing Ride kommer ut över i över 2,50.

Haha, får göra det - du har gjort det väl med några riktiga godbitar och några mindre bra, men i det stora hela så har det gått väldigt bra för dig - synd att inte All of Me fick vinna...

Astonishing Ride är jag också inne på också fäller vi Spring Erom som inte startat på 8 månader - men det är en kuse med kapacitet detta och de skulle knappast ta ut honom om han inte vore i någorlunda form... Men de kanske tänker sig starta honom i form...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 12:42   #717
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Ett tidigt spel till söndagens tävlingar på Jägersro - Derbydagen...


2011-09-04 16:30TravHaraldinho/Dollar Access vs Gitano H3H ANNAT 5 2.500



Här spelas Gitano främst på den enorma spurt han levererade över upploppet senast i uttagningarna till detta lopp - Derbyt!

Motståndarna i denna H3H har dragit nitlotterna spårmässigt sett - 7 och 8 och det blir att söka sig ned i banan och troligtvis kommer det inte skilja mycket i positioner mellan de tre kombattanterna - de kommer alla tre sitta längre bak i fältet för är måste man köra Dollar Access på chans i detta tuffa gäng och så även med Haraldinho - går inte att köra fram i dödens och försöka dirigera ett finalfält därifrån - då blir det inga pengar...

Gitano har heller inte något bra spår men det gör som sagt inget då det är troligt att alla tre kommer köras på chans och enbart tillslut - de sista 500 kanske... Den som såg Gitano flyga lågt över upploppet förstår att denne måste ha en kanonchans att spurta till seger i denna H3H - Åke ersätts i sulkyn utav Domenique Loqueneux - vet inte om detta är positivt egentligen men vi får hoppas det - han är ju ingen duvunge, precis!

Nej här spelas Gitano utan att darra på manchetten - spelbar ned till runt 2.10, då Gitano bör kunna vinna denna H3H runt 5/10 + lite marginal...


/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 13:00   #718
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Kommer när jag kommit upp i 300 spel ha dessa insatsnivåer för att kompensera för den ökade bankrullen:

3-5 Liten insats

6-8 Medelinsats

9-10 Hög insats


Eller så startar jag om rullen vid uppnådda 300 spel - har inte bestämt mig ännu. Börjar bli svårt att anskaffa konton att spela på...

Någon som har en idé hur jag bör göra? Är det något som kommer hända med bankrullen, ROI eller dylikt om jag väljer att höja insatsnivåerna - något jag behöver kompensera med, så att säga...? Några siffror som blir snedvridna?


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 13:09   #719
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Haha, får göra det - du har gjort det väl med några riktiga godbitar och några mindre bra, men i det stora hela så har det gått väldigt bra för dig - synd att inte All of Me fick vinna...

Astonishing Ride är jag också inne på också fäller vi Spring Erom som inte startat på 8 månader - men det är en kuse med kapacitet detta och de skulle knappast ta ut honom om han inte vore i någorlunda form... Men de kanske tänker sig starta honom i form...


/Badass
Ja Spring Erom gick väl väldigt bra förra gången efter vila när han dängde Marre, men jag tror inte han kommer köras alltför tufft när han nu startar igång på vardagstravet så det bör vara klar fördel för de andra två favoriterna som är igång redan och har bra form. Den hårdhet som Neo Smed har fått på senaste tiden gör att jag utan tvekan sätter den före Excalibur. En Spring Erom som är väl förberedd dödar dem från utvändigt ledaren men jag tror inte han styrs så idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 13:22   #720
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Kommer när jag kommit upp i 300 spel ha dessa insatsnivåer för att kompensera för den ökade bankrullen:

3-5 Liten insats

6-8 Medelinsats

9-10 Hög insats


Eller så startar jag om rullen vid uppnådda 300 spel - har inte bestämt mig ännu. Börjar bli svårt att anskaffa konton att spela på...

Någon som har en idé hur jag bör göra? Är det något som kommer hända med bankrullen, ROI eller dylikt om jag väljer att höja insatsnivåerna - något jag behöver kompensera med, så att säga...? Några siffror som blir snedvridna?


/Badass
Så länge du är confident att fortsätta spela lika bra så är det väl inget att fundera på annat än att dubbla insatsnivån när du nu har mer än dubblat rullen, vinsterna dubblas ju.

Jag personligen, som gillar att ha rena bryt, skulle nog iofs vänta tills 250u i kassan innan jag ökar insatsen. Sitter du på ~220u som du gör nu så är ju risken stor att du halkar under 200u igen med dubblad insats.

Hur går det med kontona, hur många har du nu och hur gör du med den saken? Bet365 börjar snåla med insatsgränserna för mig nu och jag försöker hålla mig under maxgränsen så de inte går ännu hårdare fram. Har du behövt fixa flera konton på Expekt än?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td