Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 14:22   #720
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Kommer när jag kommit upp i 300 spel ha dessa insatsnivåer för att kompensera för den ökade bankrullen:

3-5 Liten insats

6-8 Medelinsats

9-10 Hög insats

Eller så startar jag om rullen vid uppnådda 300 spel - har inte bestämt mig ännu. Börjar bli svårt att anskaffa konton att spela på...

Någon som har en idé hur jag bör göra? Är det något som kommer hända med bankrullen, ROI eller dylikt om jag väljer att höja insatsnivåerna - något jag behöver kompensera med, så att säga...? Några siffror som blir snedvridna?

/Badass
Så länge du är confident att fortsätta spela lika bra så är det väl inget att fundera på annat än att dubbla insatsnivån när du nu har mer än dubblat rullen, vinsterna dubblas ju.

Jag personligen, som gillar att ha rena bryt, skulle nog iofs vänta tills 250u i kassan innan jag ökar insatsen. Sitter du på ~220u som du gör nu så är ju risken stor att du halkar under 200u igen med dubblad insats.

Hur går det med kontona, hur många har du nu och hur gör du med den saken? Bet365 börjar snåla med insatsgränserna för mig nu och jag försöker hålla mig under maxgränsen så de inte går ännu hårdare fram. Har du behövt fixa flera konton på Expekt än?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat