Ämne: BlackCobra
Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-29, 15:36   #26
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...!

/Badass
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.