Citat:
Ursprungligen postat av Soap
TS statistik från guldspel.com lyder - +195,3 units
- ROI 1,21
- Antal spel 153
Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...
|
Tusen tack Soap och alla ni andra som förstår mig. Ingenting är spikat än så länge ska tilläggas. Vad min inkomst blir har jag ingen aning om än. Det beror ju givetvis på min fortsatta framgång. Men blir den låg så är chansen stor för flytt hit permanent istället då jag verkligen diggar detta forum
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr
Enligt den där högerrutan på Guldspel med stats verkar Ace-pro ligga minus efter nästan tusen spel? Eller är jag fortfarande bakfull?
|
Han har tydligen haft en helt otrolig downswing som jag som främst pokerspelare brukar kalla det. Han har enligt många andra (och statistiken i hans portfölj) varit vinnande hur länge som helst innan dess och enligt mig lagt många väldigt bra rekar om än dock lite korta och faktafattiga emellenåt. Otur kan hända alla och det är lätt hänt att utförsbacken blir brantare när man väl kommer dit. Jag litar dock på hans omdöme vad gäller handbollen tills han bevisat mig motsatsen.
Denna tråd är till för att skriva och ventila mig och mina spel i så dra er inte för kommentarer. Även fast jag inte gillar Badass åsikter om mig så vill jag höra allt, både bra och dåligt.
Till sist vill jag avsluta med att så länge jag inte sitter på en Guldspelportfölj kommer jag givetvis fortsätta lägga upp mina spel här även om det troligtvis inte hinner bli så många.