Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-31, 16:59   #920
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo, jag är rätt så nöjd med oddset också

Lägger en till idag sen får det vara bra. Mycket nöjd med dagens båda på förhand!

2011-08-31 21:05SHard Livin vs Canaka B.F. H2H ANNAT 3 2.100

-HL har vilat ett tag men i intervjun på ATG så osar det optimism av tränaren som säger att han tränat mycket bättre och att det kommer bli bästa insatsen hittills i Sverige. Normalt med en acklimatiseringsperiod för amerikanska hästar innan de löper helt upp till rätt nivå. Tycker dock inte han ska skämmas för sig för raden heller, var mer eller mindre helt otränad i debuten och har mest gått stenhårda löp senaste fyra. Var före både Formula One och Muscles Wiking näst senast. Canaka är riktigt bra och mer formsäker men har mött ston tidigare och läget är riktigt uselt så han behöver tur för att komma till överhuvudtaget.

Nja, senaste mötte han ju Formula One, Mucseles Wiking, Whising Stone och kompani och var djävligt bra och spurtade nästan bäst av alla - så lite taskig var du mot Canaka BF. där...

Om det inte vore för att Örjan Kihlström kör nu så skulle jag nog såga spelet men denna kuskförstärkning är så enorm så att den kan betyda upp till 2 sekunder i sluttid - bättre läge! Men, fan vet - vi har absolut inte sett botten på Canaka BF än - får han även rygg här sista 700 på, låt oss säga, Wishing Stone, så blir hon livsfarlig... Importerade amerikaner på medeldistans brukar inte vara någon bra kombo - du får hoppas han tar spets och sedan släpper till Formula One - vilket är min självklare vinnare i loppet...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat