Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-31, 11:31   #916
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Solvalla V64


2011-08-31 20:00SRockefeller F. V ANNAT 3 2.350

-Bästa hästen och att ingen lyckats köra galopp med honom i sju starter i Luddes regi ser jag som ett tecken på att han är otroligt travsäker. I ett normalt lopp hade jag nog avstått spel då han går över summa för klass 2 vid seger, men nu är det ett finallopp med lite prestige i så jag är övertygad om att de kör för seger och inget annat (dessutom är det ju Kolgjinis trots allt så de hade nog kört för seger ändå). Bästa hästen, bedömt tillräckligt överlägsen för att läget inte ska utgöra ett hinder. Bland de bättre och mer rutinerade kuskarna, Svanstedts ekipage är väl det enda som sett till kombination häst/kusk är värst emot men den är inte så travsäker heller och hästen bedöms en bra bit efter Rockefeller. Kanske lägger några units till senare om Expekt lägger sig högre, kan hända att de gör det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 14:38   #917
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Solvalla V64


2011-08-31 20:00SRockefeller F. V ANNAT 3 2.350

-Bästa hästen och att ingen lyckats köra galopp med honom i sju starter i Luddes regi ser jag som ett tecken på att han är otroligt travsäker. I ett normalt lopp hade jag nog avstått spel då han går över summa för klass 2 vid seger, men nu är det ett finallopp med lite prestige i så jag är övertygad om att de kör för seger och inget annat (dessutom är det ju Kolgjinis trots allt så de hade nog kört för seger ändå). Bästa hästen, bedömt tillräckligt överlägsen för att läget inte ska utgöra ett hinder. Bland de bättre och mer rutinerade kuskarna, Svanstedts ekipage är väl det enda som sett till kombination häst/kusk är värst emot men den är inte så travsäker heller och hästen bedöms en bra bit efter Rockefeller. Kanske lägger några units till senare om Expekt lägger sig högre, kan hända att de gör det.


Fan, vad jag är avundsjuk på detta odds - shit att man inte var vaken när oddsen släpptes...! Grattis till ett kanonodds - nu skall han bara vinna också! Det gör han - det blir en svepning och han är ensam i mål, om han bara kör i tid! Står i 1.80 och 1.95 på Expekt, samt Bet365 nu!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 15:03   #918
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Fan, vad jag är avundsjuk på detta odds - shit att man inte var vaken när oddsen släpptes...! Grattis till ett kanonodds - nu skall han bara vinna också! Det gör han - det blir en svepning och han är ensam i mål, om han bara kör i tid! Står i 1.80 och 1.95 på Expekt, samt Bet365 nu!


/Badass
Jo, jag är rätt så nöjd med oddset också

Lägger en till idag sen får det vara bra. Mycket nöjd med dagens båda på förhand!

2011-08-31 21:05SHard Livin vs Canaka B.F. H2H ANNAT 3 2.100

-HL har vilat ett tag men i intervjun på ATG så osar det optimism av tränaren som säger att han tränat mycket bättre och att det kommer bli bästa insatsen hittills i Sverige. Normalt med en acklimatiseringsperiod för amerikanska hästar innan de löper helt upp till rätt nivå. Tycker dock inte han ska skämmas för sig för raden heller, var mer eller mindre helt otränad i debuten och har mest gått stenhårda löp senaste fyra. Var före både Formula One och Muscles Wiking näst senast. Canaka är riktigt bra och mer formsäker men har mött ston tidigare och läget är riktigt uselt så han behöver tur för att komma till överhuvudtaget.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 15:47   #919
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

2011-08-31 19:40SCredit Fayline V ANNAT 2 3.500

2011-08-31 19:40SCredit Fayline P ANNAT 3 1.700

-Bedömt bästa hästen eller åtminstone en av två jämbördiga och bra läge. Två galopper i raden men de beror på utrustning mer än häst. "Bara" femma senast på Valla men fick tuff resa då. Snabb iväg, går bra i ledning och påtagligt optimistisk tränare, som för övrigt är en realistisk kille. Vet inte varför jag inte kastade om insatserna egentligen för det är mer värde i vinnarspelet, tänkte väl i banorna att "säkra upp". Nåväl, lagt bet ligger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 15:59   #920
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo, jag är rätt så nöjd med oddset också

Lägger en till idag sen får det vara bra. Mycket nöjd med dagens båda på förhand!

2011-08-31 21:05SHard Livin vs Canaka B.F. H2H ANNAT 3 2.100

-HL har vilat ett tag men i intervjun på ATG så osar det optimism av tränaren som säger att han tränat mycket bättre och att det kommer bli bästa insatsen hittills i Sverige. Normalt med en acklimatiseringsperiod för amerikanska hästar innan de löper helt upp till rätt nivå. Tycker dock inte han ska skämmas för sig för raden heller, var mer eller mindre helt otränad i debuten och har mest gått stenhårda löp senaste fyra. Var före både Formula One och Muscles Wiking näst senast. Canaka är riktigt bra och mer formsäker men har mött ston tidigare och läget är riktigt uselt så han behöver tur för att komma till överhuvudtaget.

Nja, senaste mötte han ju Formula One, Mucseles Wiking, Whising Stone och kompani och var djävligt bra och spurtade nästan bäst av alla - så lite taskig var du mot Canaka BF. där...


Om det inte vore för att Örjan Kihlström kör nu så skulle jag nog såga spelet men denna kuskförstärkning är så enorm så att den kan betyda upp till 2 sekunder i sluttid - bättre läge! Men, fan vet - vi har absolut inte sett botten på Canaka BF än - får han även rygg här sista 700 på, låt oss säga, Wishing Stone, så blir hon livsfarlig... Importerade amerikaner på medeldistans brukar inte vara någon bra kombo - du får hoppas han tar spets och sedan släpper till Formula One - vilket är min självklare vinnare i loppet...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 16:06   #921
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Såg att Huselius fått en snyftartikel i AB: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13554358.ab

Ingen jättedum affär, hon kommer nog plocka uppemot 300 lax närmaste 1-2 åren så man får pengarna tillbaka för affären. Träningsavgiften kan du nog knappast räkna med att hästen tar igen dock, det lär bli ganska tufft att ens plocka småpengar i silver/stoeliten för henne. En nästan säker förlustaffär således, visst finns det en chans för att hon höjer sig att klara sig längre upp i klasserna men den kan nog räknas i promille. Bättre att satsa på en toppstammad unghäst då. Kräver lite mer kapital men även mycket större chanser att göra vinst/stor vinst!

Varför skriver jag det här? Jag har verkligen för mycket tid över...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 16:10   #922
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Nja, senaste mötte han ju Formula One, Mucseles Wiking, Whising Stone och kompani och var djävligt bra och spurtade nästan bäst av alla - så lite taskig var du mot Canaka BF. där...


Om det inte vore för att Örjan Kihlström kör nu så skulle jag nog såga spelet men denna kuskförstärkning är så enorm så att den kan betyda upp till 2 sekunder i sluttid - bättre läge! Men, fan vet - vi har absolut inte sett botten på Canaka BF än - får han även rygg här sista 700 på, låt oss säga, Wishing Stone, så blir hon livsfarlig... Importerade amerikaner på medeldistans brukar inte vara någon bra kombo - du får hoppas han tar spets och sedan släpper till Formula One - vilket är min självklare vinnare i loppet...


/Badass
Ja mest mött ston skulle det väl egentligen stått men det var mer en parentes, det viktigaste var att hon har ett genomuselt läge. Hon satt väl iofs tredje inner innan luckan vid spurten senast vad jag minns så det är svårt att dra växlar på den spurten, eller minns jag helt fel? Såg faktiskt inte att Örjan ska köra, men då känner jag mig riktigt lugn. Lär bli svårt att kapa 2 sek på tiderna i den här klassen men det ska absolut göra skillnad!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 16:18   #923
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Jag gav dig nu ditt tusende sharps - välkommen in i "tusenklubben"!


Jo, läget är kasst och spurten senast var efter en fin resa, men hon hade krafter kvar och slog Whising Stone - som visserligen fått gått i dödens...

Ja, ja - vi får se. Hoppas du får in den då den inte krockar med något av mina spel...

Lycka, till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 16:24   #924
 
the_puntings avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Västernorrlands Län
Inlägg: 32
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo, jag är rätt så nöjd med oddset också

Lägger en till idag sen får det vara bra. Mycket nöjd med dagens båda på förhand!

2011-08-31 21:05SHard Livin vs Canaka B.F. H2H ANNAT 3 2.100

-HL har vilat ett tag men i intervjun på ATG så osar det optimism av tränaren som säger att han tränat mycket bättre och att det kommer bli bästa insatsen hittills i Sverige. Normalt med en acklimatiseringsperiod för amerikanska hästar innan de löper helt upp till rätt nivå. Tycker dock inte han ska skämmas för sig för raden heller, var mer eller mindre helt otränad i debuten och har mest gått stenhårda löp senaste fyra. Var före både Formula One och Muscles Wiking näst senast. Canaka är riktigt bra och mer formsäker men har mött ston tidigare och läget är riktigt uselt så han behöver tur för att komma till överhuvudtaget.
Härligt att se att fler håller med. Lade detta spel till 2.70 gånger degen kl 14.56 idag. Är nu säker på att det är ett bra spel.
the_punting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 18:07   #925
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tack för välkomnandet i "tusen-klubben"

Synd att inte Hard Livin höll igår Punting, mycket bra odds fick du iallafall och Kihlström körde så bra han kunde, det var inte långt ifrån. Hade hoppats på bättre start och helst rygg ledaren som Utility Bus fick men han var inte snabb nog helt enkelt.


Åby ikväll:

2011-09-01 19:35ÅSäcken V ANNAT 3 3.350

-Låter bara bra från tränaren, har gått bra tider och fått stryk av överkvalificerade. Bedömt kapacitet en bit över klass och inga monster emot här.

2011-09-01 19:55ÅPolca V ANNAT 2 5.750

-Läge för ledning eller rygg ledaren med open stretch att tillgå. Lärlingslopp dock lite risk för hårt utmanad trots mycket bra häst och storstall gör spel osäkert och lite vinna eller försvinna. Bör dock klara någon tryckare över kort distans och ändå gå undan relativt lätt.

2011-09-01 20:15ÅJohan Chou vs Holy Smoke H2H ANNAT 4 1.900

-Holy Smoke har nästan bara gått bakom bil. 4/24 har startats i volt och 2 av dessa har gett galopp, båda från samma startspår som idag! Dessutom säger de själva att stallets andrahäst är bättre. Johan Chou låter tränaren mycket optimistisk på och har bästa läget! Väldigt många plus på denna!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 19:16   #926
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack för välkomnandet i "tusen-klubben"

Synd att inte Hard Livin höll igår Punting, mycket bra odds fick du iallafall och Kihlström körde så bra han kunde, det var inte långt ifrån. Hade hoppats på bättre start och helst rygg ledaren som Utility Bus fick men han var inte snabb nog helt enkelt.


Åby ikväll:

2011-09-01 19:35ÅSäcken V ANNAT 3 3.350

-Låter bara bra från tränaren, har gått bra tider och fått stryk av överkvalificerade. Bedömt kapacitet en bit över klass och inga monster emot här.

2011-09-01 19:55ÅPolca V ANNAT 2 5.750

-Läge för ledning eller rygg ledaren med open stretch att tillgå. Lärlingslopp dock lite risk för hårt utmanad trots mycket bra häst och storstall gör spel osäkert och lite vinna eller försvinna. Bör dock klara någon tryckare över kort distans och ändå gå undan relativt lätt.

2011-09-01 20:15ÅJohan Chou vs Holy Smoke H2H ANNAT 4 1.900

-Holy Smoke har nästan bara gått bakom bil. 4/24 har startats i volt och 2 av dessa har gett galopp, båda från samma startspår som idag! Dessutom säger de själva att stallets andrahäst är bättre. Johan Chou låter tränaren mycket optimistisk på och har bästa läget! Väldigt många plus på denna!

Mycket snyggt odds på Säcken...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 20:12   #927
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nöter på hyfsat på sheetet men ÅHHHHH så drygt det är att vara så nära på streckspelen i princip varje gång utan att träffa riktigt. I förrgår hade jag den närapå på enkelrad men gick lite för kort vid gardering, idag plockade jag bort en favorit och gjorde en halvgardering ett enda streck för kort. Tur inte Polca vann...

En positiv grej iallafall att det blir så stora utdelningar som idag och i förrgår t ex, det blir ofta mycket pengar trots att flera stora favoriter vinner och det inte är jackpot. Idag vann omgångens två största favoriter, en ytterligare favorit och en andrahandare och värdet blev ändå hela 49 410 kr på V6! Helt sjukt egentligen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 21:16   #928
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jägersro V75 lördag:

2011-09-03 14:30JClassic Man V ANNAT 1 25.000

2011-09-03 14:30JClassic Man P ANNAT 2 4.500

-Endast slagen av Kadett C.D. och Formula One vid tredjeplatsen, inte i nivå efter det. Ett lopp i kroppen nu och bronsmotstånd är enklare än att gå i hårda årgångslopp och finaler.

2011-09-03 16:20JMack Pointer V ANNAT 2 6.250

2011-09-03 16:20JMack Pointer P ANNAT 2 2.050

-Finfin som etta från spets näst senast med samma förutsättningar, bra tvåa sist i finalen. Sjukt högt odds som kommer att sjunka rejält!


Kommer spela på Covington Ås i sjunde också, men jag har en känsla av att man kommer kunna få högre än de 2,50 han står i nu. Hästen är travsäker (galoppen för tre starter sedan får kusken ta på sig) och bara vinner, undantaget näst senast då jag inte alls tyckte han var godkänd. Optimal distans och stallkamrat på andra springspåret och det finns inget annat än spets. Nahar har ett ganska uselt spår egentligen och 50% galopper, även om han stabiliserats något på slutet. Kanske inte skulle skrivit det här innan jag lagt spel själv men det är väl inte så många som läser det här och ryggar ändå.

För en gångs skull en någorlunda läsvärd artikel på trav365:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13560497.ab

Konstigt med V75 två dagar på raken för övrigt...känns spontant som en ganska korkad idé.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 12:25   #929
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det gäller att ha lite koll på marknaden, ibland tar man oddsen vid fel tidpunkt men den här gången blev det bra!

2011-09-03 16:45JCovington Ås V ANNAT 3 3.750
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 12:37   #930
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Långskott på söndag:

2011-09-04 15:10JTournesol V ANNAT 1 40.000

-Uselt läge men bra häst och stort kuskförstärkt. Dags för första barfota nu tycker jag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td