Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-31, 17:10   #922
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Nja, senaste mötte han ju Formula One, Mucseles Wiking, Whising Stone och kompani och var djävligt bra och spurtade nästan bäst av alla - så lite taskig var du mot Canaka BF. där...

Om det inte vore för att Örjan Kihlström kör nu så skulle jag nog såga spelet men denna kuskförstärkning är så enorm så att den kan betyda upp till 2 sekunder i sluttid - bättre läge! Men, fan vet - vi har absolut inte sett botten på Canaka BF än - får han även rygg här sista 700 på, låt oss säga, Wishing Stone, så blir hon livsfarlig... Importerade amerikaner på medeldistans brukar inte vara någon bra kombo - du får hoppas han tar spets och sedan släpper till Formula One - vilket är min självklare vinnare i loppet...

/Badass
Ja mest mött ston skulle det väl egentligen stått men det var mer en parentes, det viktigaste var att hon har ett genomuselt läge. Hon satt väl iofs tredje inner innan luckan vid spurten senast vad jag minns så det är svårt att dra växlar på den spurten, eller minns jag helt fel? Såg faktiskt inte att Örjan ska köra, men då känner jag mig riktigt lugn. Lär bli svårt att kapa 2 sek på tiderna i den här klassen men det ska absolut göra skillnad!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat