Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-01, 17:11   #2
Khan

Khans avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2322
Standard

Du vill alltså veta hur en person kommer fram till att det finns värde på 1.67 på Åtvidaberg hemma mot Hammarby t.ex? Det finns tyvärr inget enkelt svar på den frågan, isåfall skulle denna bransch inte existera . Alla har sin stil att cappa på, att statistik ligger som grund för de allra flesta är dock odiskutabelt.

En del bygger ihop sina egna matematiska modeller, där man matar in data och ut ploppar ett svar, sedan bestämmer man sig huruvida svaret är värt att spela på eller inte. Vissa spelar enbart på odds som droppar och andra kollar på statistik och cappar sen matcherna i huvudet. Det gäller att hitta vad som fungerar bäst för dig.

Be inte om att folk ska avslöja sina capping-hemligheter dock, men de hjälper säkert gärna till att utveckla din egen stil . Jag har dessutom helt ändrat tankesätt sen jag började med betting, nu tänker jag inte längre: Vem tror jag kommer vinna? Nu tänker jag: Hur stor är chansen för lag X att vinna? Om jag kommer fram till att Åtvidaberg har mer än 60% chans att vinna mot Hammarby hemma, ja då är 1.67 spelbart.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat