Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Jägersro V75 lördag:
| 2011-09-03 14:30 | J | Classic Man |
V |
ANNAT |
1 |
25.000 |
| 2011-09-03 14:30 | J | Classic Man |
P |
ANNAT |
2 |
4.500 |
-Endast slagen av Kadett C.D. och Formula One vid tredjeplatsen, inte i nivå efter det. Ett lopp i kroppen nu och bronsmotstånd är enklare än att gå i hårda årgångslopp och finaler.
| 2011-09-03 16:20 | J | Mack Pointer |
V |
ANNAT |
2 |
6.250 |
| 2011-09-03 16:20 | J | Mack Pointer |
P |
ANNAT |
2 |
2.050 |
-Finfin som etta från spets näst senast med samma förutsättningar, bra tvåa sist i finalen. Sjukt högt odds som kommer att sjunka rejält!
Kommer spela på Covington Ås i sjunde också, men jag har en känsla av att man kommer kunna få högre än de 2,50 han står i nu. Hästen är travsäker (galoppen för tre starter sedan får kusken ta på sig) och bara vinner, undantaget näst senast då jag inte alls tyckte han var godkänd. Optimal distans och stallkamrat på andra springspåret och det finns inget annat än spets. Nahar har ett ganska uselt spår egentligen och 50% galopper, även om han stabiliserats något på slutet. Kanske inte skulle skrivit det här innan jag lagt spel själv men det är väl inte så många som läser det här och ryggar ändå.
För en gångs skull en någorlunda läsvärd artikel på trav365:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13560497.ab
Konstigt med V75 två dagar på raken för övrigt...känns spontant som en ganska korkad idé.
|
Mack Pointer rygg på vinnarspelet - oddset är taget direkt - spets och slut, hämta ut!
Skulle nog akta mig för Covington Ås även om denne är mest gynnad av den "korta" stayerdistansen... Antingen kör Åke till ledningen och kör där - får du förr eller senare Nahar över sig om denne står på benen och då får Covington det svettigt...
Skulle Åke släppa till Nahar och därmed, i princip, ge bort loppet tror jag inte på, men om så skulle ske så får Åke köra i rygg och borde få luckan tillslut men det är inte säkert... Får Nahar stånka på i dödens på Covington så öppnar detta för en skräll - och i detta lopp borde man då kunna hitta väldigt höga odds på en tredjehäst!
Varför inte nummer 1 Wiss Pen till 30 gånger degen...?!
/Badass