Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-02, 13:28   #931
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jägersro V75 lördag:

2011-09-03 14:30JClassic Man V ANNAT 1 25.000

2011-09-03 14:30JClassic Man P ANNAT 2 4.500

-Endast slagen av Kadett C.D. och Formula One vid tredjeplatsen, inte i nivå efter det. Ett lopp i kroppen nu och bronsmotstånd är enklare än att gå i hårda årgångslopp och finaler.

2011-09-03 16:20JMack Pointer V ANNAT 2 6.250

2011-09-03 16:20JMack Pointer P ANNAT 2 2.050

-Finfin som etta från spets näst senast med samma förutsättningar, bra tvåa sist i finalen. Sjukt högt odds som kommer att sjunka rejält!


Kommer spela på Covington Ås i sjunde också, men jag har en känsla av att man kommer kunna få högre än de 2,50 han står i nu. Hästen är travsäker (galoppen för tre starter sedan får kusken ta på sig) och bara vinner, undantaget näst senast då jag inte alls tyckte han var godkänd. Optimal distans och stallkamrat på andra springspåret och det finns inget annat än spets. Nahar har ett ganska uselt spår egentligen och 50% galopper, även om han stabiliserats något på slutet. Kanske inte skulle skrivit det här innan jag lagt spel själv men det är väl inte så många som läser det här och ryggar ändå.

För en gångs skull en någorlunda läsvärd artikel på trav365:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13560497.ab

Konstigt med V75 två dagar på raken för övrigt...känns spontant som en ganska korkad idé.

Mack Pointer rygg på vinnarspelet - oddset är taget direkt - spets och slut, hämta ut!

Skulle nog akta mig för Covington Ås även om denne är mest gynnad av den "korta" stayerdistansen... Antingen kör Åke till ledningen och kör där - får du förr eller senare Nahar över sig om denne står på benen och då får Covington det svettigt...

Skulle Åke släppa till Nahar och därmed, i princip, ge bort loppet tror jag inte på, men om så skulle ske så får Åke köra i rygg och borde få luckan tillslut men det är inte säkert... Får Nahar stånka på i dödens på Covington så öppnar detta för en skräll - och i detta lopp borde man då kunna hitta väldigt höga odds på en tredjehäst!

Varför inte nummer 1 Wiss Pen till 30 gånger degen...?!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 14:56   #932
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Mack Pointer rygg på vinnarspelet - oddset är taget direkt - spets och slut, hämta ut!

Skulle nog akta mig för Covington Ås även om denne är mest gynnad av den "korta" stayerdistansen... Antingen kör Åke till ledningen och kör där - får du förr eller senare Nahar över sig om denne står på benen och då får Covington det svettigt...

Skulle Åke släppa till Nahar och därmed, i princip, ge bort loppet tror jag inte på, men om så skulle ske så får Åke köra i rygg och borde få luckan tillslut men det är inte säkert... Får Nahar stånka på i dödens på Covington så öppnar detta för en skräll - och i detta lopp borde man då kunna hitta väldigt höga odds på en tredjehäst!

Varför inte nummer 1 Wiss Pen till 30 gånger degen...?!


/Badass
Tanken är väl i första hand att Nahar gör bort sig, att han ska vara så förbannat stabil för att han lyckats trava ett par starter i rad köper jag inte alls. Åke lunkar på därframme och vinner lätt. Travar Nahar så måste han krångla sig runt/ut och sätter Åke upp ett 14-tempo såblir det väldigt tufft att lämna 40 meter i starten och runda.

Visst finns det bra potential för skräll också det håller jag absolut med om!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 15:52   #933
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tanken är väl i första hand att Nahar gör bort sig, att han ska vara så förbannat stabil för att han lyckats trava ett par starter i rad köper jag inte alls. Åke lunkar på därframme och vinner lätt. Travar Nahar så måste han krångla sig runt/ut och sätter Åke upp ett 14-tempo såblir det väldigt tufft att lämna 40 meter i starten och runda.

Visst finns det bra potential för skräll också det håller jag absolut med om!

Jag kan erkänna att jag läste fel när jag började skriva detta inlägg - trodde det var autostart då - när jag såg att det inte var det så började jag leta skrällar och hittade Wiss Pen - 30 gånger på denna är ett otroligt överodds....

Med voltstart köper jag Covington mer - helt klart...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 16:44   #934
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Jag hade aktat mig för spel på Covington Ås, diskuterade loppet med Lennartsson och frågade då om det räcker med 2 hästar i sista. Han svarade att det räcker med 1 och då var de inte Åkes han syfta på
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 16:59   #935
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Jag hade aktat mig för spel på Covington Ås, diskuterade loppet med Lennartsson och frågade då om det räcker med 2 hästar i sista. Han svarade att det räcker med 1 och då var de inte Åkes han syfta på

Haha - det är rätt, det tror jag med - men han skall ändock gå felfritt från innerspår inne bland hästar och inte minst hitta ut i tid - men han backar väl direkt och sänder...

Tror ändå att det kan skrälla här om dessa två kör hårt mot varandra som det låter...! Att Nahar är bästa hästen råder det inga tvivel om och hade det varit 3140 meter hade jag nog inte tvekat att spela denne - men nu är ändå Åkes mer gynnad av kortare stayer och det får inte strula det minsta för Nahar för att denne skall kunna vinna! Covington hittar ju troligtvis väldigt tidigt till tät här och skall då slås...



/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 16:31   #936
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Häftig V75-omgång idag!

Svanstedt hade väl blivit idiotförklarad om han blivit fast i rygg ledaren med Mellby Sambuca, men det löste sig.

Tyskdamen lyckades vinna treåringsloppet (lite överraskande för mig) och var värd den segern.

Sebastian var jävligt bra och det var lite snöpligt att han inte fick vara först den här gången heller. Ingen skugga över Timetosaygoodbye heller som gått ganska bra i hårda lopp hela året och var lite bortglömd idag.

Kul upplopp även i klass 2 där Untersteiner visar att han är, enligt mig, en av de bästa kuskarna i landet trots att han är lärling. Det där regelverket bör de göra om för övrigt, såna som Tillman, Untersteiner och Haugstad ska inte få vara med i lärlingslopp längre.

Sjuka sista 300 i lärlingsloppet! Spelarna har verkligen fog för att tycka det är svårlöst med de här loppen, smålurigt att köra det där i badkaret.

Mack Pointer spets och slut och köhästarna stekta precis som jag hade hoppats när det inte blev någon värre spetskörning!

Nahar otroligt häftig att se på men Covington Ås höll också överraskande bra tycker jag, trodde han skulle kasta in handduken redan 300 kvar som loppet blev kört men han var heroisk!

Imorrn tänkte jag inte lägga något mer spel, men jag ser att Sacha Du Varlet, som imponerat grymt senaste tre starterna, står väldigt högt så det blir ett vinnarspel där också! Jag tror han kommer hävda sig ända upp i silver och mosar alla här, möjligen undantaget en felfri Atlas Boko (men den är ju osäker + att Ludde kör så galopprisken är väl en bra bit över 50%).

2011-09-04 14:40JSacha Du Varlet V ANNAT 3 4.000


I derbyt tror jag en hel del på Kadett C.D., tvåan näst senast stärker upp oddset och han var naturligtvis inte formtoppad då utan det är nu det gäller. Loppet är dock väldigt svårkört på förhand och jag ser inget värde i vidare spel i loppet förutom det jag redan lagt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 16:49   #937
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Häftig V75-omgång idag!

Svanstedt hade väl blivit idiotförklarad om han blivit fast i rygg ledaren med Mellby Sambuca, men det löste sig.

Tyskdamen lyckades vinna treåringsloppet (lite överraskande för mig) och var värd den segern.

Sebastian var jävligt bra och det var lite snöpligt att han inte fick vara först den här gången heller. Ingen skugga över Timetosaygoodbye heller som gått ganska bra i hårda lopp hela året och var lite bortglömd idag.

Kul upplopp även i klass 2 där Untersteiner visar att han är, enligt mig, en av de bästa kuskarna i landet trots att han är lärling. Det där regelverket bör de göra om för övrigt, såna som Tillman, Untersteiner och Haugstad ska inte få vara med i lärlingslopp längre.

Sjuka sista 300 i lärlingsloppet! Spelarna har verkligen fog för att tycka det är svårlöst med de här loppen, smålurigt att köra det där i badkaret.

Mack Pointer spets och slut och köhästarna stekta precis som jag hade hoppats när det inte blev någon värre spetskörning!

Nahar otroligt häftig att se på men Covington Ås höll också överraskande bra tycker jag, trodde han skulle kasta in handduken redan 300 kvar som loppet blev kört men han var heroisk!

Imorrn tänkte jag inte lägga något mer spel, men jag ser att Sacha Du Varlet, som imponerat grymt senaste tre starterna, står väldigt högt så det blir ett vinnarspel där också! Jag tror han kommer hävda sig ända upp i silver och mosar alla här, möjligen undantaget en felfri Atlas Boko (men den är ju osäker + att Ludde kör så galopprisken är väl en bra bit över 50%).

2011-09-04 14:40JSacha Du Varlet V ANNAT 3 4.000


I derbyt tror jag en hel del på Kadett C.D., tvåan näst senast stärker upp oddset och han var naturligtvis inte formtoppad då utan det är nu det gäller. Loppet är dock väldigt svårkört på förhand och jag ser inget värde i vidare spel i loppet förutom det jag redan lagt.


_Ja, Svanstedt hade tur att det var en 85-oddsare som hamnade i dödens och slocknade - annars hade dumstruten åkt på!

-Tyskdamen förstod jag skulle vara bra - synd att jag tvekade spela henne bara, blev lite snålt om tid...

-Sebastian K. riktigt bra men hästen i loppet är ändå Alvena Pele - är inte långt efter, 2 tiondelar, de främsta i mål och fick ett klart sämre lopp än Sebbe som ändock fick ledningen...

-Fjärde V75 har jag nästan glömt redan om det inte vore för att jag hade ett spel där - dåligt lopp!

-Glömt - omöjlig vinnare att hitta utan helgardering! Såg att de flesta speltjänsterna hade henne som sistahäst rankad...

-Mack Pointer ett väldigt bra spel, Stekel som även gav ett överodds på nätbolagen - 6.25 är ju ett klart överodds! Men det tackar vi för!

-Loppet blev ju kört precis som jag tänkt och synd att Wiss Pen var tvungen att runda ditt spel med Ingves - annars hade troligtvis Wiss Pen vunnit till 30 gånger, som jag fått på nätet - fick nu nöja mig med 5 gånger på plats (ATG gav 2.17)! Hade Wiss Pen vunnit hade det inneburit +87 units till - så djävligt surt när han bara fick stryk med ett huvud!


Men en bra dag för oss båda!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 17:06   #938
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Kadett CD. tror jag ingenting på - behöver ledningen för att vinna och det får han inte här!

Sasha Du Varlet däremot har en riktigt bra chans men tar denne i en H3H mot Atlas Boko och Obelix till 2.50 - i mitt tycke ett klart bättre spel!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 21:46   #939
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6328

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Solklar spik på Obelix till nuvarande %. Det verkar som att alla norr om Höör inte har ett dugg koll på de danska djuren, vilket dock glädjer oss härnere
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 22:18   #940
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Solklar spik på Obelix till nuvarande %. Det verkar som att alla norr om Höör inte har ett dugg koll på de danska djuren, vilket dock glädjer oss härnere

Problemet är ju var han hamnar? Är ju inte så snabb ut och tror inte någon kommer ge något gratis här och han kan få svårt att komma till...!

Att det är en bra häst råder inga tvivel om, men läget behöver inte vara bra! Nej, jag tror Sasha Du Varlet blåser till detta gäng - de flesta i alla fall...!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-04, 14:11   #941
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Solklar spik på Obelix till nuvarande %. Det verkar som att alla norr om Höör inte har ett dugg koll på de danska djuren, vilket dock glädjer oss härnere


Synd där på klart bästa hästen - jäklar som han gick! Kände redan 400 kvar att denne skulle mosa all där framme - men som alltid efter ett sådant kanonlopp så är det någon som smugit med i draget och avgör - då kvittar det att just "din" häst bara var bäst!

Men du hade rätt...



/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-04, 17:20   #942
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ja Obelix var ju helt enkelt bäst och skulle varit värd vinsten!

Lyckades med konststycket att få fyra rätt på sjuan idag och de flesta spel var långt ifrån att sitta
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 18:02   #943
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Ryggade Beijing Man-spelet... Känns stabilt, som DR Alban skulle ha uttryckt det...!

Till spets - sedan är det bara en REJÄLT formförbättrad Rune US och det lååånga upploppet emot...! Har svårt att tro att Rune har den fart som krävs ännu...


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 18:21   #944
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ryggade Beijing Man-spelet... Känns stabilt, som DR Alban skulle ha uttryckt det...!

Till spets - sedan är det bara en REJÄLT formförbättrad Rune US och det lååånga upploppet emot...! Har svårt att tro att Rune har den fart som krävs ännu...


/Badass
Ja det där gick väl ganska lätt, att Åke gick ut och sa att han skulle vinna ett sånt här lopp sa inte så mycket precis som jag trodde, han ville helt enkelt ha respekt och få spetsen gratis. Funkade ju men vad hjälper det om hästen är rostigare än Estonia?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 18:31   #945
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det där gick väl ganska lätt, att Åke gick ut och sa att han skulle vinna ett sånt här lopp sa inte så mycket precis som jag trodde, han ville helt enkelt ha respekt och få spetsen gratis. Funkade ju men vad hjälper det om hästen är rostigare än Estonia?

Missade loppet - mitt djävla ATG-Live konto krånglar... Hur gick det till?

Tackar för spelet, i alla fall...! Förstår inte att nätbolagen inte går mer på att form slår klass...! Men de kanske får in massor av spel på dessa lågoddsare - vad vet jag...?!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td