Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Mack Pointer rygg på vinnarspelet - oddset är taget direkt - spets och slut, hämta ut!
Skulle nog akta mig för Covington Ås även om denne är mest gynnad av den "korta" stayerdistansen... Antingen kör Åke till ledningen och kör där - får du förr eller senare Nahar över sig om denne står på benen och då får Covington det svettigt...
Skulle Åke släppa till Nahar och därmed, i princip, ge bort loppet tror jag inte på, men om så skulle ske så får Åke köra i rygg och borde få luckan tillslut men det är inte säkert... Får Nahar stånka på i dödens på Covington så öppnar detta för en skräll - och i detta lopp borde man då kunna hitta väldigt höga odds på en tredjehäst!
Varför inte nummer 1 Wiss Pen till 30 gånger degen...?!
/Badass
|
Tanken är väl i första hand att Nahar gör bort sig, att han ska vara så förbannat stabil för att han lyckats trava ett par starter i rad köper jag inte alls. Åke lunkar på därframme och vinner lätt. Travar Nahar så måste han krångla sig runt/ut och sätter Åke upp ett 14-tempo såblir det väldigt tufft att lämna 40 meter i starten och runda.
Visst finns det bra potential för skräll också det håller jag absolut med om!