Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-05, 22:08   #812
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Hörde bara loppet men det lät ganska klart på kommentarerna att det var en riktig jävla miss som normalt sett bara lärlingar lyckas med. Skulle vara intressant att höra om han skyller på hästen eller tar på sig det, gissar på det förstnämnda.

Edit: Såg upploppet nu, såg ut som att han bara kunde suttit lugn i båten och allt hade gått bra men jag har väl lite svårt att uttala mig om en sån ovanlig situation (han sa att svansen fastnat i tömmen), aldrig sett det förut vad jag minns.

Vad säger ni om efterspelet i derbyt för övrigt? Ohlsson försvarar sin upploppskörning såhär i efterhand, att storkuskarna alltid kan ta på sig något? Konstiga straffsatser också, han får samma summa i böter och lika kort avstängning som de som får för drivning. Han kunde ju ha skadat en häst för livet!

Rätt låga böter för felaktig barfotainfo också, ingen slump att det är i storloppen som de förseelserna är vanligast. Undrar hur mycket Lejon lirat för?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2011-09-05 klockan 23:12.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat