Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-13, 00:26   #20
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Att det inte satt har ingenting med saken att göra. Jag hade liksom ca. 10 andra spel under lör, sön och mån som redan var lagda, därför valde jag att starta från 0 lagda spel med startdatum imorgon. Har du något problem med det eller? Förstår liksom inte varför du lägger så mycket energi på det. Men vill du att alla andra ska få veta kan jag berätta - min rek på Sylvia -1.5 mot Norrby satt inte, det blev 2-1 till Sylvia, 3 units satsade jag - så alla vet!

För det finns saker jag inte tycker är lämpliga att diskutera här, enda anledning. Med tanke på att alla andra som velat veta har fått ta det i PM så undrar jag varför du skall vara ett undantag?

Men saken är den att du rekade inte de "andra" 10 spelen - inte på sharps i alla fall! Utan du rekade enbart IF Sylvia - Norrby IF - inser du skillnaden? Det kan väl inte vara några problem för dig att infoga även detta spel i ditt "nya" sheet, eller?

Istället för att det skall vara några som helst tveksamheter från början av ditt lirande så anser, i alla fall jag, att du bör ha med detta i ditt sheet - allt annat inbjuder till spekulationer...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat