Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-13, 00:38   #21
raaabin

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Men saken är den att du rekade inte de "andra" 10 spelen - inte på sharps i alla fall! Utan du rekade enbart IF Sylvia - Norrby IF - inser du skillnaden? Det kan väl inte vara några problem för dig att infoga även detta spel i ditt "nya" sheet, eller?

Istället för att det skall vara några som helst tveksamheter från början av ditt lirande så anser, i alla fall jag, att du bör ha med detta i ditt sheet - allt annat inbjuder till spekulationer...!

/Badass
Nej, jag rekade inte någon av de andra spelen. Självklart går det att lägga till spelen i efterhand, men varför? För det första så är spreadsheetet för min speldagbok. För det andra så har jag sagt att alla mina spel ska finnas som rekar eller ha motiveringar i min speldagbok, den är inte här vad jag kan se. Och för det tredje så är startdatumet imorgon och matchen gick i söndags.

Tveksamheter och spekulationer, visst kan du få ha det, men det är ingen som tvingar dig att följa mitt spelande. Anser du att det suger, att jag ljuger m.m. så visst, your problem.

Tycker jag har svarat på detta nu så för att denna diskussion inte ska blir alltför utdragen avslutar jag den här och nu.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat