Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-16, 09:41   #6
Enroth

Enroths avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 114

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
Går in och varnar för ditt Troja spel, har sett vik senaste matcher på försäsongen och det ser riktigt bra ut ,lite flyt senast mot Leksand dock med ett tur mål som studsade konstigt och ett GRYMT målvaktsspel...för mig är vik ett 8 units spel...vik har hållit ihop grymt bakåt och effektiva framåt jag luktar vik rakt och -1.5 till 3 units...ja jag har vik som favvolag men sånt lägger jag åt sidan när pengar blir inblandat...lycka till
Som sagt så tycker jag att man ska ta det lite försiktigt i premiäromgångar, det är helt klart skrällarnas liga och sällan tonsättande för resten utav säsongen. Vad gäller träningsmatcher är jag härdad nog att blunda för dem, undantaget då eventuellt individuella prestationer. Men om det är av intresse så har både grekerna å gurkorna lirat vinst till 71% under försäsongen, Västerås känner du ju uppenbarligen till (SAIK, LIF, AIF, MIK osv.) medan Troja spelat bra mot bland annat Rögle och Borås.

Men men, det återstår att se. Själv håller jag insatserna låga, säsongen är lång
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat