Klass 2 ser inte helt lätt ut, streckar man vinnarskallarna och Avanti L.M. på läget så borde man vara hemma.
Är ganska övertygad om att man kan hoppa över de få svenskarna i kallblodsloppet den här gången. Indregaards Lilja var grymt bra när hon trots trafikproblem och dryga spår vann V75 på Romme och även om jag tycker det är ett litet kuskminus nu så är det ett spikbud.
Unionsloppet är enormt fint! Så blir det med den propositionen, mera sånt tack! Sanity var jag lite besviken på senast, men är han i samma slag som tidigare under sommaren så är det bra chans. Monster Drive har varit ganska fin på slutet, men det är bakspår och jag ställer mig tveksam till hysterin som varit på sistone. En 10-tid på Gävle säger inte så jättemycket och det har varit riktigt enkla gäng emot. Senaste insatsen tycker jag inte heller sa speciellt mycket, var skyldig att bli trea där.
Mycket fint stayerlopp! Vidöppet, men 4,6,8,11,15 sätter jag spontant lite framför de andra.