Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-21, 03:24   #71
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fl0w Visa inlägg
Kände mig helt dumbfounded idag när jag läste genom kraven igen och såg det där med tripplar, kunde dock inte minnas att det stod så när jag satte in pengarna.

Hur som helst tog jag kontakt med livesupport och de bekräftade att pengarna måste omsättas i tripplar och att alla pengar är låsta fram tills dess. Funderade vidare lite och bestämde mig för att ta kontakt med livesupporten igen, fick någon annan denna gång. Han berättade var jag kunde se hur mycket jag omsatt, och såg att jag redan var 2/3 genom bonusen trots att jag bara spelat singlar.

Den andra personen sade då att kraven som skrivits var flera månader gamla och att villkoren hade ändrats sedan dess men att man inte uppdaterat texten.
Spelade ett spel till och clearade min bonus (maxbonus såklart) utan problem, genom att bara spela singlar. FYI sade han att singlar till minst 1,80 räknades gentemot kraven.
Det beror lite på vart du tar bonusen från. Om du signar upp via Sharps så får du 1000 kr i bonus som ska omsättas på singlar med minst 1.80 i odds, men signar du upp på andra ställen kan bonusen ligga på 1500 kr, men då är det tripplar till minst 1.80 i odds som gäller.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat