Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-17, 23:49   #61
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 438
Standard

Ja den där bonusen på Nordicbet är ju rent kriminell!

Nästan så man har lust att ringa till konsumentombudsmannen!

......ja, jag vet Nordicbets bonus = Nordicbets lagar och bestämmelser!
mewtzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-16, 16:59   #62
 
Zimonds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 236
Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

När man har nyckeln till den här bonusen är det den bästa på marknaden. Först och främst.

The Low Risk Key:



Alltså. Även om du väljer två spel i din trippel som kommer att voidas, så räknas ändå "trippelns" insats in i omsättningen för bonusen. Innebörden av detta är att du kan cleara bonusen genom att spela på odds till 1.10.

Detta är så klart fantastiskt bra. Men det finns ett ännu bättre sätt.

The NO Risk Key:

Spoiler:

Mohaha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+6)
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-16, 17:29   #63
 
ashtrais avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 195
Standard

Hur kan du vara så säker på att spelarna inte spelar? Väntar in startelvan eller kollar du på avstängningar och så?
ashtrai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 23:27   #64
 
Hedos avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 325


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lånar denna. Måste omsätta 5700kr totalt upptäckte jag. När jag för musen över bonusen står det att det återstår 4588kr, och detta trots att jag endast spelat singlar. Någon som vet hur det kommer sig?

Pallar inte maila supporten utifall de får för sig att justera upp den kvarvarande summan.
Hedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 23:30   #65
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hedo Visa inlägg
Lånar denna. Måste omsätta 5700kr totalt upptäckte jag. När jag för musen över bonusen står det att det återstår 4588kr, och detta trots att jag endast spelat singlar. Någon som vet hur det kommer sig?

Pallar inte maila supporten utifall de får för sig att justera upp den kvarvarande summan.
De har ändrat omsättningskraven? Fortsätt spela singlar till min 1.80 odds
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-12, 23:36   #66
 
Hedos avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 325


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Står inget om någon ändring, det är det som verkar skumt. Men jag ska spela vidare och hoppas på det bästa.
Hedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 12:55   #67
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Om du skapade kontot de senaste två månaderna eller så så har du de nya omsättningskraven (singlar till 1,80 eller över).
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-13, 13:13   #68
 
Hedos avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 325


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Om du skapade kontot de senaste två månaderna eller så så har du de nya omsättningskraven (singlar till 1,80 eller över).
Det gjorde jag inte, skapade det i mars och gjorde insättning i samma veva.
Hedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 14:18   #69
jg_
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 991
Standard

Råkade ut för denna med, blir så när man inte läser det finstilta, men är nere på 1200,- att omsätta så det är inga snabba pengar men sitter man ett tag med det så
jg_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-21, 02:06   #70
 
fl0ws avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 182
Standard

Kände mig helt dumbfounded idag när jag läste genom kraven igen och såg det där med tripplar, kunde dock inte minnas att det stod så när jag satte in pengarna.

Hur som helst tog jag kontakt med livesupport och de bekräftade att pengarna måste omsättas i tripplar och att alla pengar är låsta fram tills dess. Funderade vidare lite och bestämde mig för att ta kontakt med livesupporten igen, fick någon annan denna gång. Han berättade var jag kunde se hur mycket jag omsatt, och såg att jag redan var 2/3 genom bonusen trots att jag bara spelat singlar.

Den andra personen sade då att kraven som skrivits var flera månader gamla och att villkoren hade ändrats sedan dess men att man inte uppdaterat texten.
Spelade ett spel till och clearade min bonus (maxbonus såklart) utan problem, genom att bara spela singlar. FYI sade han att singlar till minst 1,80 räknades gentemot kraven.
fl0w är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-21, 02:24   #71
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fl0w Visa inlägg
Kände mig helt dumbfounded idag när jag läste genom kraven igen och såg det där med tripplar, kunde dock inte minnas att det stod så när jag satte in pengarna.

Hur som helst tog jag kontakt med livesupport och de bekräftade att pengarna måste omsättas i tripplar och att alla pengar är låsta fram tills dess. Funderade vidare lite och bestämde mig för att ta kontakt med livesupporten igen, fick någon annan denna gång. Han berättade var jag kunde se hur mycket jag omsatt, och såg att jag redan var 2/3 genom bonusen trots att jag bara spelat singlar.

Den andra personen sade då att kraven som skrivits var flera månader gamla och att villkoren hade ändrats sedan dess men att man inte uppdaterat texten.
Spelade ett spel till och clearade min bonus (maxbonus såklart) utan problem, genom att bara spela singlar. FYI sade han att singlar till minst 1,80 räknades gentemot kraven.
Det beror lite på vart du tar bonusen från. Om du signar upp via Sharps så får du 1000 kr i bonus som ska omsättas på singlar med minst 1.80 i odds, men signar du upp på andra ställen kan bonusen ligga på 1500 kr, men då är det tripplar till minst 1.80 i odds som gäller.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td