Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-21, 14:24   #14
nb79

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
.

I ditt svar på min första post skriver du "Beror ju lite på.", att det är "klart du kör void eller win då det visar vad som sker med din rulle". Du skriver sedan "För du däremot bok för att kunna påvisa vilken bra capper du är så blir det missvisande, ja."

Så:
1) Du håller inte med min första post

2) Du motiverar att du tycker att freebetet under vissa förutsättningar bör redovisas som ett spel och rättas void eller win

3) Du har ett andra alternativ som är motsatsförhållande till 2) där statsen blir missvisande

I min andra post skriver jag anser att ett bra bokföringssystem både bör kunna visa vad som sker med bankrullen och användas för att utvärdera stats. Detta som svar på motsattsförhållandet i 2) och 3).

Du kommer med ett andra svar som säger min andra post "har ju inget att göra med det jag sa" och konstaterar sedan att man kan ha en bokföring där man kan sortera bort freebetet och få fram stats som är korrekta. Detta strider direkt mot "..så blir det missvisande".

Som jag ser det har din svar hittills antingen varit felaktiga för de säger emot varandra, varit helt onödiga då de inte till för något eller så har du ändrat åsikt.

Personligen tror jag vi har litet utbyte av varandras posts. Kommenterar du inte resonemangen i mina posts så lovar jag att hålla mig borta från dina.
nb79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat