Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-21, 18:06   #19
nb79

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 276
Standard

Kausalitet:
Jag uttrycker min åsikt och motiverar den.

Du väljer att tillsynes inte hålla med och kritisera mitt inlägg.

Jag förklarar ytterligare min stånd punkt och uttrycker igen att det är en åsikt.

Du väljer ännu en gång att kritisera min post och kalla min ytterligare förklaring meningslös alternativt missriktad.

Jag känner inte för att bli trampad på och svarar. Notera att allt börjat med att jag enbart uttryckt min åsikt och du kritiserar mig. Samtidigt har jag inget större intresse av att diskutera med dig då jag inte tycker du kommer med några vettiga synpunkter på mina åsikter/påståenden. Gör det mig till att praktarsle so be it. Men har du något vettigt att invända mot mina två ursprungliga poster och framför saklig kritik och utvecklar ditt resonemang till mer än en rad så kan jag motivera mina åsikter ytterligare. Notera att jag i dessa poster enbart pratat i allmänna ordalag.
Citat:
Jag skulle nog föredra att bokföra det som bonus. Utvärdera man det som ett vanligt bet vid vinst och voidar vid förlust blir ens stats imho något av en glädjekalkyl.
Citat:
Som jag ser det är bokföring bra för två saker. Hålla koll på resultatet och för att kunna utvärdera sina spel. Att ha ett bokföringssystem som inte tillåter en att göra båda är i mitt tycke antingen ogenomtänkt eller oseriöst. Just my 2 cents

Senast redigerad av nb79 den 2011-09-21 klockan 18:08.
nb79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat