Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-22, 15:46   #12
Enroth

Enroths avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 114

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Skämtar du? Fick du 2.20 på AIK av någon luffare på gatan? Aldrig vart så lågt på dem och att lira AIK till det oddset medans avg är 2.85 är sälvmord i min mening!
Lirade tidigt (21/9 04:30), shit happens.

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
De har iofs aldrig skyllt på Liv, men nog fan är vissa fortfarande berörda av det inträffade. Vissa i laget har spenderat mer tid av sina liv med Stefan än med sina familjer.
Detta är inte direkt nåt man bara kan skaka av sig, sånt här tar tid och ska också få ta den tid det behöver. Det här är någonting som HV-spelarna kommer att få leva med under en mycket lång tid.

Sen är nog matcherna i sig en form av terapi. Dock är årets upplaga inte bättre än de resultat som presterats hittills. Ifjol var HV sämst i serien i BP, och problemen i spelformen fortsätter i år. 4 av 5 insläppta hittills har varit med en man mindre.

Det i sig är väl det enda positiva med säsongen hittills, att de bara släppt ett mål med full styrka på isen.
Hörde någon av Canal+ killarna säga att HV sörjde Liv och relaterade till resultaten, enbart därifrån jag fick det. Själv tror jag inte det ligger mycke i det, det är fler i elitserien som kände honom och framförallt - hela KHL rullar på och där finns det drabbade tjugo gånger om.

För mig är ett dödsfall ett dödsfall, att han var en bra målvakt tror inte jag påverkar de som kände honom mer än om det skulle varit en halvdålig back.

Hur som helst anser jag att chansen för HV vinst ikväll är stor, om inte annat Martin Gale:ar jag HV i rundan efter

Skål!
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat