Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-23, 11:22   #33
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Ju mer jag studerar avd6 blir Hardy Ribb mer och mer spikvärd.
http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=7 satt han fast bakom Sebastian K och det var gulddivisionen. Han stod i 17x pengarna mot topphästar.
Hästen har nött V75 konstant ett tag, tävlat i silver och även i guld och har 26 starter på V75, 9st fler än nästa som är Totti Dream. Hästen har ett toppspår och det är kort distans.
Cristoffer Eriksson säger "Det ser riktigt intressant ut denna gång, han utvecklas hela tiden och tränar på riktigt bra. Förra gången satt vi fast och fick inte fritt mot riktigt tufft motstånd i gulddivisionen. Det är alltid tufft i V75 men vi är absolut med och gör upp om det, varnar CE."

Vilka möter han då?
Hard cider som inte haft en enda V75 start och mött V64 gäng princip.
Sanity kunde inget senast mot GH Nemo. Ska dock passas. Men spåret är dåligt och faktiskt negativt. Endast 8% infriar kontra 14% som infriar från spår 2.
Monster Drive? Går det fort ja då ska MD passar rejält. Jag tror dock de vet om detta och ingen lär vilja trycka på tempot rejält för att släppa fram MD.

Jag spikar!

edit: Nybrink har ju tom spikat Sanity. Bara det sänker hästens vinstchans med 85% ytterligare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat