Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-23, 09:47   #31
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gillar du Nirvana så kan jag tipsa om att den står i 25(!)ggr på Expekt. Ganska sjukt på en häst som är andrahandsstreckad på 28%...Platsoddset på 4,50 är inte kattskit heller, har spelat båda själv.

Global Kittens senaste lopp tyckte jag inte sa så mycket (var för en gångs skull på banan och såg det). Ett skitlopp där de enda motbuden fick omöjliga löpningar. Samtidigt gillar jag hästen och hon har sett helt oslagbar ut vid många av sina segrar. Det som fäller avgörandet för mig är dock spåret. Ingen snabbvändare och lär bli antingen sist eller kvar invändigt i det längsta.
Oj! ...du ligger längre fram än mig i arbetet, har inte alls gått igenom streck eller odds utan grottar just nu i starlistorna, men det är väl bara att hugga innan Expekt sänker... vet egentligen inget om Nirvana, utan tog det på att jag alltid gillat vad Sjögren ställer i ordning.
Bra info om att Global Kitten INTE är nån snabbvändare, hade jag inte koll på, har däremot gillat hennes inställning i slutskedet av loppen! Men har finns ju risk att hamna för länge invändigt och då få långt fram... men tänk om de andra inte är mkt bättre fr samma volt, tidigt ut i 2a spår... säg 3-4utv... (några galopperar väl bort sig, några tvingas backa... andra vill direkt ner på innerspåren... då är Kitten nära i mål....

Ska kolla Expekt nu!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 10:01   #32
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Lagt in på Nirvana...kunde inte låta bli ett mindre platslir på Global Kitten till 5.50
dags kolla lite strecklistor innan man pausar och kommer igen med friska tankar...
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 10:22   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ju mer jag studerar avd6 blir Hardy Ribb mer och mer spikvärd.
http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=7 satt han fast bakom Sebastian K och det var gulddivisionen. Han stod i 17x pengarna mot topphästar.
Hästen har nött V75 konstant ett tag, tävlat i silver och även i guld och har 26 starter på V75, 9st fler än nästa som är Totti Dream. Hästen har ett toppspår och det är kort distans.
Cristoffer Eriksson säger "Det ser riktigt intressant ut denna gång, han utvecklas hela tiden och tränar på riktigt bra. Förra gången satt vi fast och fick inte fritt mot riktigt tufft motstånd i gulddivisionen. Det är alltid tufft i V75 men vi är absolut med och gör upp om det, varnar CE."

Vilka möter han då?
Hard cider som inte haft en enda V75 start och mött V64 gäng princip.
Sanity kunde inget senast mot GH Nemo. Ska dock passas. Men spåret är dåligt och faktiskt negativt. Endast 8% infriar kontra 14% som infriar från spår 2.
Monster Drive? Går det fort ja då ska MD passar rejält. Jag tror dock de vet om detta och ingen lär vilja trycka på tempot rejält för att släppa fram MD.

Jag spikar!

edit: Nybrink har ju tom spikat Sanity. Bara det sänker hästens vinstchans med 85% ytterligare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 10:26   #34
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Criba fram med trollspöt i stoloppet och kallblodsloppet tack!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 10:28   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Skönt att vi är inne på samma spår KP! Kan det bli en exakt kopia av detta loppet kanske ?
http://www.dantoto.dk/layout/video.a...rack=ch&race=8
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:24   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gillar du Nirvana så kan jag tipsa om att den står i 25(!)ggr på Expekt. Ganska sjukt på en häst som är andrahandsstreckad på 28%...Platsoddset på 4,50 är inte kattskit heller, har spelat båda själv.

Global Kittens senaste lopp tyckte jag inte sa så mycket (var för en gångs skull på banan och såg det). Ett skitlopp där de enda motbuden fick omöjliga löpningar. Samtidigt gillar jag hästen och hon har sett helt oslagbar ut vid många av sina segrar. Det som fäller avgörandet för mig är dock spåret. Ingen snabbvändare och lär bli antingen sist eller kvar invändigt i det längsta.
Bet365 har 6.00 på platsspelet. Reserverar mig mot att reglerna kanske är olika mellan bolagen.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 11:30   #37
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greedy Visa inlägg
Bet365 har 6.00 på platsspelet. Reserverar mig mot att reglerna kanske är olika mellan bolagen.
Fan vad knepigt, var 100% säker på att de aldrig skulle slå Expekts odds...samma höga vinnarodds också. Om man vore konspirationsteoretiker så hade man anat ugglor, men jag tror oddssättarna har dålig koll helt enkelt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 13:46   #38
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Snacka ni om Hardy Ribb men någon raket ut är han inte och därmed handikappad direkt i starten, för det ska väl mycket till att ett såpass hårt lopp som detta vinns från andraspår? Sug på den här statistiken på startsnabbe Tottis starter på aktuell distans med Flemming:

1-d-3-2-3-1-1-1-0-1-1-1-1

En av omgångens mest bortglömda?

För övrigt blåste väl det eventuella streckvärde som fanns på Sanity bort med strykningen av Monster Drive? Det ska väl ganska mycket till att han får spets också den här gången, om det ens laddas för att komma dit?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 13:48   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

- 13 Pure Vacation var tvåa i både försök och final av det danska Derbyt. Han tjänade lite
snabba pengar då och det känns som han möter lite tuffare motstånd nu. Det har inte varit
något fel utan han fick fyra veckors träning eftersom vi siktade på detta och sedan ett större fyraåringslopp i Danmark. Han går som vanligt med skor runt om och är väl en outsider, säger Peter Untersteiner.

Ta bort!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 14:19   #40
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Är inne på att Brave Run bara vinner med Kim i sulkyn.Hästen är stark och tål att gå den tunga vägen.Nu blir det barfota runt om igen sist var det skor på.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 16:25   #41
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

...nu åker man på att "läsa om" sista avd också...
Då Pelle strukit Monster Drive blir det kuskändring på
11 SASTON i avd7
inget ont om Calle Lindblom...men nog känner jag mig lugnare med Lennartsson i sulkyn
Stekel har ju redan "tagit bort" Pure Vacation åt oss...

Vad blir kvar?
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 16:27   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Kvar blir 4 Grand Tealight som trivs utmärkt på distansen och som någon skrev så förlorade han emot Saston senast (då han stog 20 meter bakom). 9% Känns alledles för lite
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 17:01   #43
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Är inne på att Brave Run bara vinner med Kim i sulkyn.Hästen är stark och tål att gå den tunga vägen.Nu blir det barfota runt om igen sist var det skor på.
Kan inte henne i detalj, men hon verkar väl sällsynt tuff för att vara sto? Hade henne med men kanske måste ranka upp henne något... tänkte köra med
1-3-5-6-8 i nr ordning ranken är inte klar än... möjligen ngt sånt här...

A: 8 "buskörd" av Ludde, sen 2x Takter med fina segrar, sen 2xAdrian och mkt fina prestationer... nu Takter igen!

B: 3 som ny hos Hultman fr 3e spår fram till dödens och säker seger
B: 6 rejäl&tuff med fina prestaioner, trots att hon är sto med märklig stam måste jag akta mig för att ranka ned henne... var först C-häst men....

C: 5 kan var fel att sätta Goop här, men Dollar är väl lite knepig och jag chansar med att ranka ned till C-grupp, men det kan ändras...
C: 1 detta kan vara ett "lyx-kryss" man inte har råd med, men...är väl startsnabb och g senast i spetskörning men kom ändå tillbaka tidigt till dödens där han tog grepp strax innan mål... gått fint fr spets några ggr men kanske inte räcker här ändå...? Är det nån som kan säga ngt om kusken....???
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 17:07   #44
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Kvar blir 4 Grand Tealight som trivs utmärkt på distansen och som någon skrev så förlorade han emot Saston senast (då han stog 20 meter bakom). 9% Känns alledles för lite
Helt OK... har denna, men får ingen ordning alls på ranken, de dansar runt som fan på pappret... och ett tag var nästa Tealighten på väg att bli A-häst... men har ingen där just nu... kvällen är lång
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 17:13   #45
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
Ursäkta men ingen nämner Tion Medon Sisu som tar ledningen och ska slås.Landers Power i ryggen med Speed Erik.New Line nämner ingen heller!!!

I avd 6 Tar B Westergård ledningen om han vill.Det låter om han ska köra där.
Hardy Ribb ska räknas liksom 3 och 4 Hur bra är Åkes?Sanity får kanske loppet i draget?Täckt på dessa 5 st.

Kallblodsloppet har jag fått störtskön info och låser på 4 st.2.3.7.10
Hur resten blir min spik? Inte fan vet jag....sehr schwehr denna omg.
...tidigare i tråden hade Stekel & jag en tankegång gällande just Tion Medon Sisu, den skall med, men jag vet inte om jag blivit klokare var den hamnar i liret... svårt lopp!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td