Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-25, 16:38   #698
mars
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Jag har ett problem och det är i mitt Crushersheet. Kan inte se statistiken för alla Am fotboll i boxen eftersom NFL heter Am fotboll och Ncaa heter amerikansk fotboll.. Hur gör jag för att det ska komma i samma box?
Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Jag skrev in "am*" i sportfiltret och fick fram alla tror jag?
Det går också att ange båda ligorna på egna rader så kommer båda med.

Citat:
Vet inte om det tagits upp tidigare. Men kan man inte lägga in att om man trycker på texten där ligan står så får man upp statistik för bara den ligan.. Istället för att skriva in allt manuellt, så går det lite snabbare. Undrar också om man kan exportera till exel?
Tror det nämnts tidigare men det har också varit ett långsiktigt mål att i princip allt ska bli klickbart och sorterbart i framtiden. Excelexportering finns inga planer på atm.

Citat:
En liten rolig grej! Jag som använt spelboken.se för det mesta tycker att man kanske kan lägga till en rolig sak här. Det är som dem kallar FROI på spelboken och det betyder att man kan se sin ROI med flatinsats. Har man då spelat med olika insatser på olika cappers eller ligor eller vad som helst så kan man enkelt se vad man kanske gör för fel med sin värdering..
Japp lägger till på todo! Hamnar dock en bit ner.