Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-26, 22:06   #1
Chrille123

Chrille123s avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1009
Standard

Limiterad i asien!

Precis som rubriken lyder så har jag varit limiterad hos den asiatiska bookmakern Dafabet under en längre period.

Jag får spela 500€/"klick" och max 1000€/match. Limiteringen skedde för 2-3 månader sen, och jag blev efter chat och mailkonversation med supporten informerad om följande:Per our chat conversation, we have forwarded your betting limits concern to the relevant team. However, they advised that they cannot raise your betting limits due to undesirable and suspicious betting pattern..

Så idag kom nästa typ av limitering, som jag aldrig har hört talas om tidigare. Jag satt och jämförde och letade efter högsta odds med hjälp av oddsportal, SBO, DAFABET och 188bet för att jag skulle hedga bort lite av några spel. Då ser jag att oddsen som oddsportal anger att Dafabet har inte stämmer med vad jag ser på Dafabet, oddsen på båda sidor är lägre än vad oddsportal anger. Efter chat med supporten får jag detta svar: Salome: I see. Please be informed that for some accounts determined by our trading department, the odds have been slightly modified.
Salome: This decision was based on players' previous betting and transaction activity.

Trodde inte något av mina två olika typer av limiteringar kunde hända där, och jag har aldrig hört talas om lägre återbetalning för vissa spelare. Har någon varit med om något liknande i Asien?