Citat:
Ursprungligen postat av Chrille123
Ja eller mer eller mindre samma odds. 12bet och dafa är exakt samma, men olika skal. Men spelar man mycket så gör ju 1,2 punkter mycket i längden, och visst skiljer det oftast även mellan de asiatiska bolagen, om än lite. Vilken site menar du är källan?
|
Källan är de stängda böckerna men där behöver du bli inbjuden. Sbo klarar man sig på om deras nuvarande limits är tillräckliga för dig.
Annars kan du googla på ibc agents eller liknande, men då är du inne i en helt annan marknad och det går 10 scammers på 1 seriös samt att de seriösa gör ingen reklam för sig utan är helt maskerade/dolda. Så bäst är att bli inbjuden/rekommenderad helt enkelt.
12bet limiterar även dom, 12bet är ett mindre och öppet bolag till ibc har jag för mig när jag kollade upp det. Hos 12bet ströps jag ned till 100dollar per marknad. Detta skedde successivt. 450>300>150>100. Efter det lämnade jag sidan. Det här var nog 12månader sen eller så. Totalplus där var ca 2500dollar tror jag. Så inte några megasummor heller.Men deras linor stack ofta ut på NCAAF (följde RAS) så limiteringen kan ha kommit pga det. Ett riktigt bolag ska dock inte limitera av den anledningen heller.