Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-12, 00:16   #50
imo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 648
Standard

kvällens picks

calgary-dallas 1 -1,5 odds 3,1 2unit förlust
dallas är inte ett bra bortalag och med turco i kassen mot ett enormt taggat calgary på hemmaplan får dem nog de väldigt tufft anser jag.

carolina-buffalo 1 odds 2,55 2unit förlust
vilket flyt de är inne i nu och jag tror de håller i sig på hemmaplan där de spelat okej många matcher mot ett buffalo som inte varit bra på sistone.

ottawa-wsh 1 odds 2,7 2unit vinnst
wsh såg inte bra ut i går men lyckades få med sig en poäng dock. ottawa var inte heller speciellt bra senst men fick med sig 2 poäng men här tror jag ottawa kommer komma upp ordentligt och match volchenkov och phillips mot ovechkin vilket ovechkin mycket välk kan få problem med i denna b2b match. 5-2 senaste 7 hemma mot caps och bra hemmaodds att konstatera!

detroit-san jose 1 ml odds 1,9 2unit förlust
ser fina chanser för detroit att knipa denna match då de fått tillbaka spelare och har otroliga 14-3 senaste 17 hemma mot san jose och på de lite bättre spelschema på slutet. detroit visar vart skåpet ska stå i kväll.

florida-vancouver 2 -1,5 odds 3,0 2unit vinnst
loungo kommer till sin förra hemmarink och florida får det nog enormt svårt här. viktige horton saknas och även olesz. tror vancouver och sedinarna tänder till här efter några mediokra insatser och kör över ett florida som inte sett bra ut nu på slutet.

tampa-boston x odds 4,0 1unit förlust
här blir de jämt så det smäller och 2 målvakter som kan spela vägg alla dagar i veckan speciellt i kväll. tampa har spelat riktigt bra på slutet och boston har kämpat på. 1-1?

LA-edm 1 ml odds 1,3 1unit förlust
inte så bra odds men detta ska bara la ta i kväll inge snack om saken.

-0,6 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-12 klockan 19:43.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat