Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-11, 21:29   #46
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

från 25 januari till 11 februari

vunna 31
förlorade 45
resultat + 1,43 unit

startar om på noll då de känns lite trögt att gå så lite plus på 76 picks haha startar om på noll i dag och hoppas på lite större utdelning och bättre picks från min sida
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 21:39   #47
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

skulle va kul och höra lite åsikter om mina bets så varsegod att shoot me! vad kan jag förbättra tycker ni och varför

det jag själv kan tycka är att jag haft lite för många spel vissa kvällar vilket jag inte tror har varit till min fördel dock är jag mycket medveten om som jag skrev tidiagre att nhl är svårt vissa stunder dock bästa perioden kvar
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 21:50   #48
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Lite svårt att kolla din historik när du "bara" skriver ena laget.
Men dina bets igår natt känner jag igen, och även om vi hade några liknande spel så tycker jag det känns som om du kör väldigt mkt "högoddsare" flera kryssmatcher också...

Jag vet inte hur mkt koll du har på NHL, men många tycker det är ett "lotteri" och chansar därför ofta.
Jag kör mestadels NHL och KHL och tycker det fungerar bra om man läser på och har kollen.

Antalet spel tycker jag inte är problem, då jag själv kan köra på flertalet spel samtidigt.
Men försök undvika kryss spel, blir nog dyrt i längden, spela ml istället för raka tecken och hcp spel, tills du fått upp kassan.
Ha inte bråttom att jobba upp kassan!

Lycka till med dina spel, och hoppas att jag kom med något matnyttigt..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 22:34   #49
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Lite svårt att kolla din historik när du "bara" skriver ena laget.
Men dina bets igår natt känner jag igen, och även om vi hade några liknande spel så tycker jag det känns som om du kör väldigt mkt "högoddsare" flera kryssmatcher också...

Jag vet inte hur mkt koll du har på NHL, men många tycker det är ett "lotteri" och chansar därför ofta.
Jag kör mestadels NHL och KHL och tycker det fungerar bra om man läser på och har kollen.

Antalet spel tycker jag inte är problem, då jag själv kan köra på flertalet spel samtidigt.
Men försök undvika kryss spel, blir nog dyrt i längden, spela ml istället för raka tecken och hcp spel, tills du fått upp kassan.
Ha inte bråttom att jobba upp kassan!

Lycka till med dina spel, och hoppas att jag kom med något matnyttigt..
ska tänka på dessa bra ord, varför jag spelar högoddsare och kryss är därför nhl är en utav de sporter jag tycker att de låga oddsen sällan är spelvärd då vi alla vet att allt kan hända . kommer nog fortsätta men minska kryss och högoddsare en aning så där är jag med dej.

ska börja skriva vilket lag de möter nu så man kan kolla igenom senare om man vill.

hcp spel har jag spelat en del på som jag dock inte redovisat men ska spela mer och redovisa mer hcp spel så tack för den. ml är jag inget fan av då högoddsare får ca 2,3 på det men rak 3,0 men är laget skickligare i ot och straffar enligt mej så ska jag försöka välja lite fler ml det har du rätt i.

följer dina spel så man får många synvinklar av olika och duktiga bettare och önskar dej fortsatt lycka till

fler får gärna kommentera
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 23:16   #50
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

kvällens picks

calgary-dallas 1 -1,5 odds 3,1 2unit förlust
dallas är inte ett bra bortalag och med turco i kassen mot ett enormt taggat calgary på hemmaplan får dem nog de väldigt tufft anser jag.

carolina-buffalo 1 odds 2,55 2unit förlust
vilket flyt de är inne i nu och jag tror de håller i sig på hemmaplan där de spelat okej många matcher mot ett buffalo som inte varit bra på sistone.

ottawa-wsh 1 odds 2,7 2unit vinnst
wsh såg inte bra ut i går men lyckades få med sig en poäng dock. ottawa var inte heller speciellt bra senst men fick med sig 2 poäng men här tror jag ottawa kommer komma upp ordentligt och match volchenkov och phillips mot ovechkin vilket ovechkin mycket välk kan få problem med i denna b2b match. 5-2 senaste 7 hemma mot caps och bra hemmaodds att konstatera!

detroit-san jose 1 ml odds 1,9 2unit förlust
ser fina chanser för detroit att knipa denna match då de fått tillbaka spelare och har otroliga 14-3 senaste 17 hemma mot san jose och på de lite bättre spelschema på slutet. detroit visar vart skåpet ska stå i kväll.

florida-vancouver 2 -1,5 odds 3,0 2unit vinnst
loungo kommer till sin förra hemmarink och florida får det nog enormt svårt här. viktige horton saknas och även olesz. tror vancouver och sedinarna tänder till här efter några mediokra insatser och kör över ett florida som inte sett bra ut nu på slutet.

tampa-boston x odds 4,0 1unit förlust
här blir de jämt så det smäller och 2 målvakter som kan spela vägg alla dagar i veckan speciellt i kväll. tampa har spelat riktigt bra på slutet och boston har kämpat på. 1-1?

LA-edm 1 ml odds 1,3 1unit förlust
inte så bra odds men detta ska bara la ta i kväll inge snack om saken.

-0,6 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-12 klockan 18:43.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 00:08   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

om LA bara SKA ta edmonton, varför lägger du då enbart 1u på det galet låga oddset?
Mindre spelvärde kan man knappt hitta?
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 18:42   #52
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
om LA bara SKA ta edmonton, varför lägger du då enbart 1u på det galet låga oddset?
Mindre spelvärde kan man knappt hitta?
lågt spelvärde därför låg insats...vilket var tur...dock tycker jag la ska ta denna 8 av 10 därför jag spelade
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 21:12   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, köper det!
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 21:33   #54
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

.............

Senast redigerad av imo den 2010-02-27 klockan 13:45.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 21:41   #55
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Att du spelar 1 Unit på de 3 första matcherna kan inte vara vettigt, om du skall spela ml borde insatsen vara högre på de betsen...

Lycka till med spelen..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 21:51   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 267


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Att du spelar 1 Unit på de 3 första matcherna kan inte vara vettigt, om du skall spela ml borde insatsen vara högre på de betsen...

Lycka till med spelen..
Vad är det för snack? Är det lika mycket värde i ett ML-bet som ett HCP-bet så spelar man självklart med lika många units.
proffs1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 21:55   #57
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av proffs1 Visa inlägg
Vad är det för snack? Är det lika mycket värde i ett ML-bet som ett HCP-bet så spelar man självklart med lika många units.
Jag menar att man borde "täcka" upp med ml spelet så att man inte förlorar lika mkt utifall spelet går till OT..annars ser jag ingen vits i det lilla ml bettet. '

Typ 3 Units på ml, 2 på raka samt 1 på hcp spelet..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 23:14   #58
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

hmm vet inte vad jag ska säga faktiskt.. jag har rent ut baserat mina unit på vad jag tycker är mäst värde i som proff1 sa men jag förstår mkt väl ditt tänk också kiwid..
är det bättre kiwid eller är det helt enkelt en smaksak?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 23:45   #59
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
hmm vet inte vad jag ska säga faktiskt.. jag har rent ut baserat mina unit på vad jag tycker är mäst värde i som proff1 sa men jag förstår mkt väl ditt tänk också kiwid..
är det bättre kiwid eller är det helt enkelt en smaksak?
Om du vill tjäna pengar i längden så är ett korrekt bettande bland det viktigaste.
Ditt ml spel får ju ses som ett säkerhetsbet.

Låt oss säga att du har 600 kr du vill spela på den matchen

du satsar 300 kr på ml som står i 1,50
200 kr på rak som står i 2,00
100 kr på hcp som står i 3.00

vinner dom i ml så förlorar du "bara" 150 kr (kan ju räkna ut bättre)

Spelar du som du skrivit så blir det
150 kr på ml till 1,5
150 kr hcp till 3 ggr
300 kr på raka till 2 ggr

vinner de nu i ml så förlorar du 325 kronor på dina 600 satsade och ml bettet känns inte lika bra...

Hoppas du hänger med vad jag menar.

Det som jag anser viktigt om man bettar på ml och hcp i samma match är att man "täcker" upp med ml bettet så att man om inte breakar even iaf inte loosar så mkt...

Men beror som sagt på hur mkt man vill gambla mm....

Jag skrev för att jag ville ge dig ett råd som JAG tror är bra för dig i längden...

men alla spelar vi olika, lycka till med spelen
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 00:01   #60
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

okej jo ja förstod vad du menade men tack ändå ^^
hade rak och hcp sen tyckte jag även att ML såg bra ut men inte lika bra som rak och hcp så då fick de också 1unit var iaf...kunde dock lagt mer på rak eller hcp men nu vart de såhär iaf och jag ångrar inget men ska tänka till nästa gång iaf, kan passa bättre att säkra upp på ett ML vissa typer av matcher känner jag och då är det utmärkt ide
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td