Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-13, 16:35   #10
the_punting

the_puntings avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du av alla borde väl inte ha tappat minnet från förra helgen? Fyra streckfavoriter inklusive dagens största Hallsta vann, bara en skräll och 45k på sjuan. Självklart finns det värde i att gå på andra singlar om du letar miljoner men det är liksom värde hur du än gör i en jackpotomgång och variansen är nog stor som den är.

Jag tycker det är svårt nog med Åby utan att gå ifrån två givna singlar. Att Marre nu enligt Hultman är bättre igång än när han startades igång förra gången ser jag som ett klartecken om något. Hade inte Mellby S haft sina hjälpryttare så skulle jag helt klart gått emot den, men skillnaden är enorm med dem i loppet.
81% nu och klättrar. Jag är ute efter en rensare. Det här är loppet där flest kommer att spika. Andrahandsfavoriten ligger på 15% och resten har 10% eller mindre. Möjligtvis ska Mellby ändå med på kupongen innan allt är klart, men inte som singelstreck för min del. Jag är säker på att det går att hitta streckvärde i många av dennes motståndare den här omgången.
the_punting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat