Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-15, 17:37   #84
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Tennis e jättebra, fotboll e jättebra, gör det du vill själv. Det e hårt jobb, en passion. Det viktiga e att du testar på, läser, ser matcher. Håller inte alls med bftrader att tennis e mycket bättre det e upp till individen. Många håller på med programvaror vissa gör det inte.
Vissa tradar på hästar, basket, tennis och fotboll. Jag håller med om att tennis e en guldgruva om du kan tennis och lär dig gå emot marknaden. Bftrader e suverän på det, Johannes Nilsson har underbar video som du kan kolla om och om igen. Känner du att du vill jobba med fotboll ska du göra det, inte lätt att trada på sådant du inte känner dig trygg med. Jag vet inte vad bftrader anser om programvaror för mig har det ingen betydelse alls, jag tycker som sagt trading e ett hantverk.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat