Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-14, 10:01   #76
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Har precis borjat med trading, vad ar era erfarenheter av att spela under pa fotboll och vanta 10-15 minuter och sedan salja?
Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Inget som fungerar i längden tyvärr. Vinsterna äts upp när det blir tidiga mål.
Spela över efter en kvart istället. Finns ofta värde i det.
Jag tycker att det fungerar om du spelar under i matcher där det förväntas bli många mål. För de gånger som de inte blir mål första 10-15 minuter så rör sig oddset rätt bra i egen favör.

Det kräver ju dock att du spelar på matcher där folk förväntar sig över och oddset för under representerar värde.

Tog t ex under 2.5 mellan Dortmund-Augsburg för någon vecka sedan till 2.60 och tog mig ur runt 2 efter en halvtimme då det var 0-0. Den gången såg jag matchen och Dortmund var slöa samtidigt som Augsburg bara försvarade sig.

Matchen slutade dock 4-0 så man ska ju ta sig ur med gröna siffror också.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:55   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Har precis borjat med trading, vad ar era erfarenheter av att spela under pa fotboll och vanta 10-15 minuter och sedan salja?
Många som börjar med trading spelar ofta UNDER i fotboll och servaren i tennis UTAN underläge i servegamet. De förväntar sig lite vinst snabbt, men som sagt det e inget som går emot marknaden. Det viktiga med fotbollstrading e när oddsen droppar. Oddsen droppar inte så mycket första 15 minuterna, du sitter mest farligt till och riskerar mycket pengar för att tjäna så lite. Trading e ett hantverk, finns inga klara system som funkar på alla matcher i samma minut, även om fotboll går mycket efter klockan. Men ofta kan du göra precis tvärtom boka UNDER eller boka krysset helt gratis eller billigt!
Se mycket fotboll, se hur marknaden reagerar, inte bra att boka UNDER (spela över) när oddsen rasar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av timadolf den 2011-10-14 klockan 11:01.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 15:17   #78
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har också sysslat en del med under-trading. Men det är alldeles för riskfyllt i det långa loppet. Precis som Robin säger så gäller det att hitta lite överodds först och främst, minst 2 i odds ska du ha på underspelet tycker jag. Där sjunker oddset väldigt snabbt i jämnförelse med 1.70 eller mindre som startodds. Då får du oftast vänta en bra stund innan det börjar röra sig i din favör.
Det viktigaste med detta "systemet" är att röda direkt efter första målet. Har man otur, som jag själv har haft nån gång så har du ett mål i första minuten, marknaden hinner inte ens starta igen så står det 1-1 eller 2-0. Riktigt surt.

Sen så ska man självklart se matchen i fråga annars så är det rent självmord. Ja, så gott som allt man live-tradar ska man ju se så klart.

Om du precis ska börja med trading så skulle jag nog inte rekommendera att börja med tennis i alla fall. många lockelser och fällor man kan dra sig in i där om man inte är duktig på att hålla kolla på sin kassa och vara expert på att ta förluster snarare än vinster. Vinsterna kommer så klart men kan du inte lära dig att ta förlusterna i tid så försvinner de där vinsterna i mångfald på några sekunder.

Det roliga med trading är att man tänker i helt nya banor angående situationer som uppstår under en hel match som kan påverka oddsrörelser. Bara en liten tackling som kan dra ut på tiden kan man tjäna pengar på t.ex. En tennis spelare som grimaserar lite mellan slagen. Det är sjukt en sån skadeglädje man har när spelare skadar sig i tennis
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 16:16   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Det finns INGA direkt rätt eller fel, men för mig personligen ser jag inga bra långsiktiga vinster med att spela UNDER och gröna ut eftersom det e så lättläst med klockan etc. Jag avråder dig verkligen och forska mer istället. Det finns massor med videos som visas på Youtube och det du bör göra e att testa dig fram praktiskt med de metoderna du tror på och få massor med statistik, matcher och rutin med trading. Om det funkar kör på men jag varnar för att spela under slaviskt, kolla istället på oddsdroppen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 20:10   #80
 
Rio de janeiros avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Macaé, Rio de Janeiro
Inlägg: 20
Sharp$: 324
Standard

Sa ar det mer gynsamt att kora over i fotboll och i sa fall innan match eller efter 10-15 minuter? Och om det blir mal nar man spelat fattar jag sjalvklart att man ska grona ut, men om man t.ex spelat over och lagt spelet efter ca 15 minuter, nar ska man borja roda ut, nar det inte blir nagra mal? For man ska val alltid roda ut?
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 23:08   #81
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Sa ar det mer gynsamt att kora over i fotboll och i sa fall innan match eller efter 10-15 minuter? Och om det blir mal nar man spelat fattar jag sjalvklart att man ska grona ut, men om man t.ex spelat over och lagt spelet efter ca 15 minuter, nar ska man borja roda ut, nar det inte blir nagra mal? For man ska val alltid roda ut?
Vänta 10-15 min in i matchen och spela över, hoppas på mål innan paus och gröna ut. Annars röda ut, brukar vara melodin.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 15:52   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Det bästa för dig e att se mycket fotboll lär dig när oddsen droppar, det kan vara stora skillnader på olika matcher, det går INTE att göra något slaviskt. Det e ett hantverk, olika länder har olika sorters fotboll, med olika sorters taktik. Försök att läsa marknaden, vad kommer marknaden göra? Du kan ofta sitta med över länge billigt och du kommer vinna i längden. Lägg ner under, du kommer INTE maximera dina vinster, det e det mest lättlästa som finns. Jag kan en hel del och jag e timadolf...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 16:12   #83
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag skulle aldrig förespråka trading på fotboll. Oddsen följer oftast mall och överodds är svåra att hitta om man inte är riktigt duktig.
Satsa på tennis istället! Om du lär dig sätta målodds för break/hold kan du hitta överodds i princip varje game.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 16:37   #84
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Tennis e jättebra, fotboll e jättebra, gör det du vill själv. Det e hårt jobb, en passion. Det viktiga e att du testar på, läser, ser matcher. Håller inte alls med bftrader att tennis e mycket bättre det e upp till individen. Många håller på med programvaror vissa gör det inte.
Vissa tradar på hästar, basket, tennis och fotboll. Jag håller med om att tennis e en guldgruva om du kan tennis och lär dig gå emot marknaden. Bftrader e suverän på det, Johannes Nilsson har underbar video som du kan kolla om och om igen. Känner du att du vill jobba med fotboll ska du göra det, inte lätt att trada på sådant du inte känner dig trygg med. Jag vet inte vad bftrader anser om programvaror för mig har det ingen betydelse alls, jag tycker som sagt trading e ett hantverk.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 16:43   #85
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Programvara är inget måste, även om det underlättar vid snabba positioner.
Jag använder ingen programvara just nu och det funkar bra. Det är dock en måste om du ska scalpa. Man hinner inte med annars.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 17:09   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Suck!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 17:27   #87
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Suck!
?
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 17:30   #88
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-18, 20:49   #89
 
Rio de janeiros avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Macaé, Rio de Janeiro
Inlägg: 20
Sharp$: 324
Standard

Kanner att fotbollstrading passar mig bast, det ar dar man har mest kunskap, forsoker att lara mig oddsforandringar och tanka pa ett helt annat satt gentemot, vad man tankt forut och kora sma trader och alltid ha gronat ut eller rodat ut innan slutsignal, ngt som jag inte fattat forrans nu.
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-19, 12:40   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Helt rätt! Tack vare att det finns många som tänker slutresultat så kan man gå in i bra positioner och ha chansen att trada till sig pengar till billig kostnad och i vissa perioder helt gratis. BOL med din trading
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td