Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-17, 13:32   #6
Donald

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina tankar

Ser värde i GIF Sundsvall, sitter med -0.5 till 2.25. Sundsvall har den bästa truppen i SE och hemma på Norrporten är man starka. Åtvidaberg är faktiskt ett mediokert bortalag och nu ställs man inför tuffast tänkbara motstånd. Hemmastödet har ju extra betydelse i en match av detta slag. Värderar själv ettan till 2.0-2.1.

Sitter även med BoIS -0.25 som kommit igång på allvar nu mot slutet. Får tillbaka spelare och kan säkra matematiskt säkra kontraktet medan BP är klara.

I Göteborg är det derby. Hyfsat jämna trupper och troligtvis blir det en jämn match. IFK har en liten större chans att vinna enligt mig. Man har en psykologisk edge och har de senaste åren varit starka i denna typen av matcher. Har också en riktig matchvinnare i Hysén. Nästan 50/50, lite fördel IFK. Sitter med Blowit +0 till 2.11.

I övrigt väntar jag på att båda HIF-lagen ska droppa.

Helsingborg har mycket spelare borta och motivationen är troligtvis sådär. Fokus ligger nog snarare på cupen. Hemmaplan avgör. Gefle +0.25 är lean här.

Hammarby har dunderpress på sig och som det sett ut i år tror jag inte man klarar av det. J Södra har allt att vinna medan Hammarby har allt att förlora är första tanken. Hammarby har fortfarande inte imponerat på mig. Över 1.9 för Södra +0.5 tycker jag är bra. Väntar som vanligt på att supportrarna ska spela ner HIF.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat