Tror på Djurgården idag! Extra viktigt med 3 poäng idag eftersom Norrköping tog en aningen oväntad 3-poängare igår mot Elfsborg. Jag tror Djurgården vill säkra kontraktet så snabbt som möjligt och inte bli indragna i något avgörande i sista omgången då allt kan hända. Vinner Djurgården idag så är man definitivt klara för Allsvenskan 2012 eftersom Syrianska max kan få 34 poäng.
Saknas i Djurgården gör Ceesay och Lyyski, men Sjölund tillbaka samt all offensiv kraft finns tillgänglig! Runt 2.00 på DIF borta mot ett avhängt Halmstad måste anses som mycket bra!
Tror även på en målsnål match på Söderstadion mellan Hammarby-J-Södra, under 2.5 till 2.30. Hammarby har verkligen kniven på strupen idag och måste vinna eftersom man ligger 3 poäng efter J-Södra i tabellen och har en tuff bortamatch mot Ängelholm i sista omgången. Jag tror att det, som vanligt, kommer vara enormt tryck på Söderstadion och ett Bajen som öppnar avvaktande och med första prioritet, hålla nollan. Hammarby får absolut inte förlora, det tror jag kommer leda till en avvaktade match, där båda är rädda för att gå bort sig. Linan på under känns som ett grymt överodds med tanke på Hammarbys ineffektivitet (på de 5 senaste matcherna har Hammarby gjort, 0, 0, 2, 1, 1 mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|