Jo jag har inte räknat med något annat än att bli bannad egentligen.
Ville bara att ni skulle se hur fort skitsnacket sprider sig oavsett vem det om eller vad som skrivs.
Det ni gör är att skita ner folks rykte totalt utan anledning, att ni gör det med holms är en sak men ann ni gör det mot medlemmar är en annan sak.
Ni snackar skit om enskilda användare på sidan, bakom varje användarnamn finns en person som får skit slängt på sitt liv från er här inne så fort han eller hon skriver något. Det löser inget alls, det förstör bara för folk både privat och i bettingen.
Tänk er nu det jag skrev om Boones, folk vill veta vem han är och googlar Boones tillsammans med något annat och på någon av träffarna kommer det upp en tråd om att han är dömd för sexbrott, tror ni Boones växer i den personens ögon eller är värd skit istället?
Det jag skrev är riktat mot ett användarnman där jag inte nämner några privat namn ,nummer eller adresser alls och det räknas varken som förtal eller något annat brott då det enbart är ett spöke på nätet.
Jag visade hur lätt det är att sprida skit om folk på internet och ni gör det i en av dom seriösaste bettingforumen som finns.
Att ni inte har blivit anmälda av personen bakom RoK personligen för det ni gör är märkligt. Han är nämligen den enda ni skriver om som ni använder riktiga namn på när ni sprider skiten. Det är brottsligt om ni inte visste det och vilken 3.e person som helst kan anmäla det och ni får stänga ner sidan istället.
Handlar ju inte om ett inlägg som är svårt att hitta utan en hel tråd med tusentals inlägg och det gör nog inte saken lättare för dom som har skrivit.
Bra stor skillnad på det jag gjorde nu på 5 minuter eller det ni har gjort över ett år här inne. Jag snackar skit om ett användarnamn utan att nämna några som helst uppgifter (det är inget brott), ni snackar skit om hans riktiga namn då det nämns 100-tals gånger här inne (straffbart).
Han bryr sig kanske inte men kommer en anmälan in så MÅSTE den ses över.
Hänvisas det i anmälan till den här tråden så finns det ju ganska goda grunder då ni som sagt var nämner hans namn 100-tals gånger i skitsnack och delvis ryktes-spridning, enligt era egna regler här inne är det dessutom förbjudet att nämna delar av personers namn,adress,nummer eller liknande och det SKA leda till avstängning.
Anmälan görs om inte tråden stängs , SNARAST!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|