Citat:
Ursprungligen postat av welez
Han är inget företag, han är ingen organisation. visst han är en person men det är riktat mot ett "nick" så personen berör inte av det utan bara namnet Boone.
SÅ hade det stått användare istället för person hade jag köpt det men då ska reglerna ändras först.
Som sagt var så vet jag att jag får bann ändå men jag vet även att ni ska stänga tråden då det riktas mot privata personer och den eller deras namn skrivs öppet här inne. Det om något bryter mot dom flesta reglerna som ni har här och även mot vissa lagar.
Så den regeln gick inte riktigt va.
|
Alltså du är inget Juridik-snille, det kan vi slå fast. Du har dock en del andra poänger att det kan vara förkastligt att håna människor vars problem uppenbarligen är för stora för dem själva att hantera.
Men att du försvarar holms är lite märkligt, den killen kan föra sin egen talan de vet vi alla. Så varför försöker du gära det åt honom när han själv inte bemödar sig?
Det är ganska lätt att bevisa att holms driver rekatochklart med vinstintresse (ja, han gör det), det är också lätt att visa hur han tjänar pengar (affiliate-avtal med bolagen), det är också lätt att ta reda på hur dessa avtal är utformade och det är framförallt väldigt lätt att bokföra holms spel och se att han är en förlorande spelare.
Så det finns inte en enda osanning om honom, möjligen att han skulle förlora med flit för att dra in pengar. Men det behövs ju inte om man redan är förlorande och gör sitt yttersta i sina inlägg för att få folk att överge korrekt BRM.
Gör ett experiment, gå in på rok och kom med påhopp på holms som du gjorde på Boone och kolla hur länge den finns kvar och ill vilket år efter 2042 du blir bannad.