Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-23, 22:10   #1756
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

welez, hänger du här ofta eller? Tror du börjar gilla sharps! Du har ju hängt här rätt länge nu.
Visst att du inte gillar tråden, men du är inte ensam.
Har du något bra spel inatt?


Ska inte gå för mycket off-topic. Så jag citerar en vis man
"Det var bättre förr"

neckrosen
- 2011-10-23 22:57:22
ärligt talat när jag var nybörjare var det mycket mycket enklare och oddsa, man la 100 kr på 6-7 matcher och fick 100 i odds det varr som bäöst men nu kan man nt få in en fyrling utan ngt fail som idag fick in udinese, tottenham, båda lagen gör mål man u och ciry och fitt över 2,5 på atletico-mallorca :/
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:12   #1757
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Norrman90 Visa inlägg
Om det hade varit brottsligt att ta saker ur sitt samanhang hade ju inte kvällstidningar så som Aftonbladet kunnat existera
Visar varje person här inne som skrivit något illa sina : papper på journalistutbildning, möjligt presskort/leg eller liknande så köper jag det.

Då har man viss grund eller iallafall ett visst skydd när man hoppas på personer som man nämner vid riktigt namn. Yttrandefrihet är yttrandefrihet men personliga påhopp och trakasserier är inte yttrandefrihet speciellt inte när ni lyfter ut personers RIKTIGA namn om och om igen.
welez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:14   #1758
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Visar varje person här inne som skrivit något illa sina : papper på journalistutbildning, möjligt presskort/leg eller liknande så köper jag det.

Då har man viss grund eller iallafall ett visst skydd när man hoppas på personer som man nämner vid riktigt namn. Yttrandefrihet är yttrandefrihet men personliga påhopp och trakasserier är inte yttrandefrihet speciellt inte när ni lyfter ut personers RIKTIGA namn om och om igen.
Man måste inte vara journalist för att få skriva om saker ur dess sammanhang
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:14   #1759
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Han är inget företag, han är ingen organisation. visst han är en person men det är riktat mot ett "nick" så personen berör inte av det utan bara namnet Boone.
SÅ hade det stått användare istället för person hade jag köpt det men då ska reglerna ändras först.

Som sagt var så vet jag att jag får bann ändå men jag vet även att ni ska stänga tråden då det riktas mot privata personer och den eller deras namn skrivs öppet här inne. Det om något bryter mot dom flesta reglerna som ni har här och även mot vissa lagar.

Så den regeln gick inte riktigt va.
Alltså du är inget Juridik-snille, det kan vi slå fast. Du har dock en del andra poänger att det kan vara förkastligt att håna människor vars problem uppenbarligen är för stora för dem själva att hantera.

Men att du försvarar holms är lite märkligt, den killen kan föra sin egen talan de vet vi alla. Så varför försöker du gära det åt honom när han själv inte bemödar sig?

Det är ganska lätt att bevisa att holms driver rekatochklart med vinstintresse (ja, han gör det), det är också lätt att visa hur han tjänar pengar (affiliate-avtal med bolagen), det är också lätt att ta reda på hur dessa avtal är utformade och det är framförallt väldigt lätt att bokföra holms spel och se att han är en förlorande spelare.

Så det finns inte en enda osanning om honom, möjligen att han skulle förlora med flit för att dra in pengar. Men det behövs ju inte om man redan är förlorande och gör sitt yttersta i sina inlägg för att få folk att överge korrekt BRM.

Gör ett experiment, gå in på rok och kom med påhopp på holms som du gjorde på Boone och kolla hur länge den finns kvar och ill vilket år efter 2042 du blir bannad.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:14   #1760
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Visar varje person här inne som skrivit något illa sina : papper på journalistutbildning, möjligt presskort/leg eller liknande så köper jag det.

Då har man viss grund eller iallafall ett visst skydd när man hoppas på personer som man nämner vid riktigt namn. Yttrandefrihet är yttrandefrihet men personliga påhopp och trakasserier är inte yttrandefrihet speciellt inte när ni lyfter ut personers RIKTIGA namn om och om igen.
Eftersom du skriver ordet i plural, kan du specificera vilka dessa personer är?

Spoiler:
Jag kan nämligen bara komma på att Holms är nämnd vid "sitt namn" i tråden. Och vad jag vet är det bara en person, inte flera.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:17   #1761
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Väljer man dessuto att bli en offentlig person har man dessutom också medvetet eller omedvetet accepterat att man får utstå en högre grad av granskning och kritik innan det blir förtal. Så stackars holms får det ännu svårare att anmäla någon som kallar honom en blodsugare eller dylikt
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:20   #1762
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 27
Standard

Grnvit du har rätt nu är ja snart farligt nära att fastna i tråden så jag får önska er lycka till. Tråden kommer knappast att stängas så får ha det så roligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+2)
welez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:22   #1763
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 27
Standard

ganska lätt att göra er förbannade och gå off-topic tillsammans med mig och det är väl också värt en varning antar jag. jag sover gott inatt men ni funderar nog ett tag till på idioten som skrev allt det här. Puss på er
welez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:23   #1764
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Nej kanske inte
Men bra och veta att ni klistrar ihop det precis som nu vill för att det ska se dåligt ut, lika mycket osanning i det ni skriver här som det är insatserna vissa nämner på RoK och då är det riktigt illa.

Ärligt talat så har jag inte sett någon av dom som har skrivit i den här tråden på Grönt i sin ROI under 2011, patetiskt ju. Boone tex är ju värst som låtsats att han kan MLB. ROI 89% under 2011, hörde att han lirade bort nästan 400K privat den här säsongen och då snackar vi rejäl torsk tycker jag. Vad han gör när han är i Thailand ska vi inte prata om här inne. Bara synd om dom som blir utsatta för det.
OT - VARNING:!!!!!!

Jag är på plus
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:23   #1765
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Grnvit du har rätt nu är ja snart farligt nära att fastna i tråden så jag får önska er lycka till. Tråden kommer knappast att stängas så får ha det så roligt.
Stor i orden, liten på jorden. Ungefär som resten av RoK.

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
Anmälan görs om inte tråden stängs , SNARAST!

Tack för kvällens humor, gjorde min underbara helg ännu lite bättre.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:23   #1766
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
ganska lätt att göra er förbannade och gå off-topic tillsammans med mig och det är väl också värt en varning antar jag. jag sover gott inatt men ni funderar nog ett tag till på idioten som skrev allt det här. Puss på er
Halva denna tråden är Off Topic om man ska vara noga, men det är okej i denna tråd. Sov gott och välkommen åter!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:24   #1767
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Det var längesen sist, men jag tror det är dags för en:
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+3), Soap (+1)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:24   #1768
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
ganska lätt att göra er förbannade och gå off-topic tillsammans med mig och det är väl också värt en varning antar jag. jag sover gott inatt men ni funderar nog ett tag till på idioten som skrev allt det här. Puss på er
Ha det så bra, återkom gärna om du har några bra speltips
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:26   #1769
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av welez Visa inlägg
ganska lätt att göra er förbannade och gå off-topic tillsammans med mig och det är väl också värt en varning antar jag. jag sover gott inatt men ni funderar nog ett tag till på idioten som skrev allt det här. Puss på er
Whoooo aaare you?! Whoooo aaaaare you?!

http://www.youtube.com/watch?v=l_FZVD5lsAw
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-23, 22:50   #1770
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

Först tyckte jag RoK var roligt. Folk skrev efterblivna saker och rekade till marknadslägst.(Ett beteende som iofs inte upphört)

En kille blev sur på mig för att jag berättade att han kunde få 2,12 istället för hans 1,90.

Svaret minns jag: "Men idiot, vi pratar om vem som kommer vinna här och inte om odds, stick din fjant"

Mitt mål är att aldrig mer besöka sidan. Inte ens för skoj skull.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td