Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 01:06   #278
kruk

kruks avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1066

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Du målar upp dig själv som något jävla offer bara för att folk har frågor kring det du sysslar med. Vad fan är det för jävla attityd? Ta dig i kragen och bidra med konkreta svar istället för att försöka uppnå någon jävla mystisk kring dina spel eftersom ingen vet vad som egentligen sker.

Det är SJÄLVKLART att man ifrågasätter ett spreadsheet som många, framförallt nybörjare, ryggar blint. KP har koll på Pinnacle och undrar därför hur du gör, det tycker jag är en helt legitim fråga och han försöker inte att attackera dig på något sätt. Därför förstår jag absolut inte dina tråkiga svar som vi får tillbaka.

Jag tror dock att du gillar de här diskussionerna och kommer därmed att fortsätta med dina kryptiska svar. Någon sa attention whore på skämt och jag är fan beredd att hålla med (fast på riktigt).

Allting blir ju så jävla...., b. Jag måste bara tillägga att jag tycker dina spel är bra överlag och jag tror säkert att du är en plusspelare i längden. Så jag förstår faktiskt inte vad fan du håller på med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fuzzy_ (+2), fuzzy_ (+1), papak (+5)
kruk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat