Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-25, 01:23   #280
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kruk Visa inlägg
Du målar upp dig själv som något jävla offer bara för att folk har frågor kring det du sysslar med. Vad fan är det för jävla attityd? Ta dig i kragen och bidra med konkreta svar istället för att försöka uppnå någon jävla mystisk kring dina spel eftersom ingen vet vad som egentligen sker.

Det är SJÄLVKLART att man ifrågasätter ett spreadsheet som många, framförallt nybörjare, ryggar blint. KP har koll på Pinnacle och undrar därför hur du gör, det tycker jag är en helt legitim fråga och han försöker inte att attackera dig på något sätt. Därför förstår jag absolut inte dina tråkiga svar som vi får tillbaka.

Jag tror dock att du gillar de här diskussionerna och kommer därmed att fortsätta med dina kryptiska svar. Någon sa attention whore på skämt och jag är fan beredd att hålla med (fast på riktigt).

Allting blir ju så jävla...., b. Jag måste bara tillägga att jag tycker dina spel är bra överlag och jag tror säkert att du är en plusspelare i längden. Så jag förstår faktiskt inte vad fan du håller på med.
Det finns ingen mystik, allt finns förklarat både en och två gånger tidigare i tråden, trots att jag egentligen inte behöver förklara något. KP har fått svar på sin fråga vilket han också har bekräftat så det ser jag som avslutat. Frågorna har blivit besvarade både en och två gånger och jag har bett om att fokus ska ligga på spelen och att vi inte behöver diskutera det mer men ändå så kommer det upp, vill du kalla det "offer" så visst, jag får ju inte som jag vill iaf så det kanske stämmer då...

När inläggen blir för mycket som detta så tar jag inte illa upp utan småler bara lite, det blir bara skrattretande. Men om du skriver väl som du känner så då är det väl inte mycket mer med det.

Tycker diskussionerna känns väldigt onödiga, jag kan inte göra mycket mer än att säga att jag inte alls vinner det som står i mitt spread, jag är inte rik utan fattig, för att försöka få död på dem men det räcker ju inte utan det fortsätter.

Att jag inte lägger allting svart på vitt är för att jag som jag tidigare sagt inte tycker att allmänheten har med det att göra!

DU kan få svar på allt du undrar över och det är bara du skickar PM, nu förstår jag att du inte alls undrar över något utan bara ville skriva lite så vi lämnar väl det där!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat